Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:23:47 GMT

ترکیه به‌دنبال معافیت‌های نفتی از آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۵۲۹

ترکیه به‌دنبال معافیت‌های نفتی از آمریکا

مشاور رئیس‌جمهور ترکیه اظهار کرد که آنکارا به‌دنبال معافیت‌های آمریکایی برای خرید نفت از ایران و سامانه دفاع موشکی از روسیه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از اکونومیک تایمز، ابراهیم کالین، مشاور رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت که از ایالات متحده انتظار دارد تا معافیت این کشور برای خرید نفت از ایران و سامانه ضدهوایی روسی را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با ابراز تردید درباره معاف شدن ترکیه، بیان کرد که آنکارا تاکنون دلایل محکمی را برای تمدید معافیت‌هایش به واشنگتن ارائه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا ايران تركيه معافیت نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد

رئیس جمهور ترکیه با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه وارد عراق شد.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق از در بدو ورود از اردوغان استقبال کرد.

دفتر اطلاع رسانی محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در این خصوص اعلام کرد: السودانی و رئیس جمهور ترکیه، مذاکرات رسمی دوجانبه انجام خواهند داد. در این سفر، پرونده های آب، اقتصاد، امنیت و پروژه جاده توسعه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین توافقنامه چارچوب راهبردی میان دو کشور با هدف توسعه شراکت اقتصادی و تجاری امضا خواهد شد.

اردوغان پس از آن به اربیل می رود. این سفر بعد از 12 سال انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • راه‌حل اردوغان در برابر اسرائیل چیست؟
  • آیا آنکارا واسطه جدید میان حماس و اسرائیل خواهد بود؟
  • هنیه با اردوغان دیدار کرد