Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@17:02:08 GMT

رسیدن به نقطه شکست ناپذیری هدف اصلی گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۶۱۲

رسیدن به نقطه شکست ناپذیری هدف اصلی گام دوم انقلاب است

آیت الله علم الهدی گفت: رسیدن به نقطه شکست ناپذیری هدف اصلی گام دوم انقلاب است و از سوی دیگر زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سیداحمدعلم الهدی» امروز(22فروردین) در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که فعالیت‌های گام دوم انقلاب زمینه‌ساز بروز ظهورامام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است،گفت: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانگرایی و جهاد اشاره می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این که حرکت جهادی باید ماهیت جهادی داشته باشد،افزود: رسیدن به نقطه شکست ناپذیری هدف اصلی گام دوم انقلاب است و از سوی دیگر زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است؛ هم چنین پس از مرحله پیروزی انقلاب نوبت به فراگیرسازی می شود.

 

وی  با بیان این که امروز رسالت ما در چله دوم انقلاب اسلامی سخت تراست ادامه داد: باید با تمام قوا درعرصه پیروزی و استقرار انقلاب و فراگیرسازی آن قدم برداریم و اگراین مسئله تحقق نیابد در حقیقت در زمینه فرگیرسازی انقلاب اسلامی قدمی برنداشته‌ایم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این که در کنار روحیه جهادگری، جوان‌گرایی بسیار اهمیت دارد؛ گفت: مقاومتی که در نظام اسلامی شکل گرفته مثال زدنی است واین مقاومت محصول فرآیندی است که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس و مقابله با جریان‌های الحادی و فرصت طلب به دست آمده است.

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سیل مجلس خسارت سیل بارندگی و سیلاب استان بوشهر سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان: بت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «فواد چودهری» از سیاستمدار ارشد و وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان در واکنش به عملیات «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پیامی اعلام کرد: بت افسانه شکست ناپذیری اسرائیل برای همیشه شکسته شده است.
وی در صفحه پیام رسان توییتر نوشت: با توجه به کشتار بیش از ۳۴ هزار نفر از مردم غزه در جنایات جنگی اسرائیل، حمایت از ایران بهترین تصمیم و به منزله ایستادن در کنار حق است.
با گذشت دو روز از عملیات «وعده صادق» رسانه‌های پاکستانی همچنان درحال بازتاب اخبار پیرامون عملیات موفق ایران بر علیه رژیم تروریستی اسرائیل هستند.

دیگر خبرها

  • ایران طلسم شکست‌ناپذیری استراتژیک اسرائیل را شکست
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • هیمنه «شکست ناپذیری» اسرائیل با انجام عملیات وعده صادق شکسته شد
  • هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل با انجام عملیات وعده صادق شکسته شد
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان: بت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد
  • تابوی شکست ناپذیری اسرائیل با عملیات وعده صادق شکسته شد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۴۱ بازی متوالی خانگی رسید