Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فشار مضاعفی برای نتیجه گرفتن بر روی فدراسیون دوچرخه سواری وجود دارد. دوست داریم ملی پوشان تیم ملی با حداقل دغدغه در تیم ملی حضور داشته باشند. مساله‌ی اعزام تیم ملی تا ۲ روز گذشته یکی از مهمترین دغدغهی تیم محسوب می‌شد چرا که بازیکنان چند ماه است از خود مایه گذاشته بودند و برای مسابقات تمرین می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان باید با خیال راحت در تیم ملی تمرین کنند و نگران تهیه‌ی مکمل و تجهیزاتشان نباشند چرا که  این دغدغه‌ها بر روی عملکرد ملی پوشان در این سال‌ها تاثیر گذاشته است. در حال حاضر تیم ملی دوچرخه سواری در حال آماده سازی برای مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا ازبکستان است.

فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی المپیک از یک خانواده هستند

او درباره حضور رضا صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) در فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حضور صالحی امیری در فدراسیون دوچرخه سواری نشان دهنده‌ی آن است که از یک خانواده هستیم. امیدوارم به زودی شاهد حضور صالحی امیری  در کمپ تمرینی تیم ملی دوچرخه سواری باشیم چرا که انگیزه ملی پوشان دوچرخه سواری افزایش پیدا می‌کند. امیدوارم در ادامه برای دوچرخه سواری نگاه ویژه و شرایط خاصی به وجود بیاید تا بتوانیم با آرامش بیشتری تمرینات را دنبال کنیم.  باید یک جلسه مفصل تری با صالحی امیری داشته باشیم تا  بتوانیم جزئیات مشکلات را به طور کامل تشریح کنیم.

او افزود: حدود ۲ است که باشگاه‌های دوچرخه سواری که دارای امتیازات بالایی بودند غیر فعال شده اند و در مسابقات بین المللی شرکت نمی‌کنند. این اتفاق باعث شده است که از آمادگی ملی پوشان دوچرخه سواری استقامت کاسته شود. نفراتی که تا سال گذشته در تیم ملی فعالیت داشتند همچون صمد پور سیدی و آروین معظمی گودرزی را در اختیار نداریم. در تیم ملی نفرات جوانی حضور دارند و تلاش کردیم در این ۳ ماه شرایط اردو  را به گونه‌ای فراهم کنیم که ملی پوشان آمادگی خوبی کسب کنند.

پراش افزود: ملی پوشان تا سال گذشته با تیم‌های باشگاهی  قرداد مالی داشتند که البته خیلی از مبالغ آن‌ها پرداخت نشده است. اگر رسیدگی نشود و حداقل نیاز‌ها رفع نشود همین تعداد ملی پوشانی که در تیم ملی حضور دارند تیم را ترک خواند کرد. با این اوصاف دوچرخه سواری روز به روز ضعیف‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مدیر روابط‌ عمومی فدراسیون دوچرخه سواری استعفا کرد

بازدید صالحی امیری از فدراسیون دوچرخه سواری

قمری: فدراسیون دوچرخه سواری نباید خود را مجزا از کمیته ملی المپیک بداند

انتهای پیام/ اظهارات سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه ششم فروردین ماه نخستین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۳ زیر نظر دستیاران اوسمار ویه‌را برگزار شد.

نکته جالب توجه این تمرین حضور هواداران پرسپولیس روی سکوها بود. این اتفاق در حالی رخ داد که همیشه حضور هواداران در ورزشگاه کاظمی با اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌گرفت.

با این حال حدود سی نفر از هواداران جلوی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند و با وساطت افشین پیروانی وارد استادیوم شدند و تمرین تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کردند.

این هواداران از این اتفاق بسیار خوشحال شدند و در طول تمرین به تشویق پرسپولیس پرداختند تا تمرین خلوت سرخ‌ها از نظر تعداد بازیکن، حال و هوای جذابی بگیرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین