Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@14:28:56 GMT

اسد: تصمیم ترامپ سهل‌انگارانه بود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۷۶۴

رئیس‌جمهور سوریه با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ مبنی‌بر وارد کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی واشنگتن، از این اقدام انتقاد کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از فاکس‌نیوز، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دیدار خود با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به وارد شدن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط رئیس جمهور آمریکا، گفت که این تصمیم ترامپ، اقدامی سهل‌انگارانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد ظریف نیز در این دیدار، با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، این اقدام وی را احمقانه خوانده بود.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به سوریه سفر کرده است، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۷ فروردین) با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مهمترین مسائل منطقه‌ای، بررسی آخرین تحولات ابتکار آستانه و روند سیاسی حل بحران در سوریه، پیگیری توافقات سفر معاون اول رئیس جمهور اسلامی ایران به سوریه از محورهای اصلی گفت‌وگو در این دیدار بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ظریف بشار اسد لیست تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان اعلام کرد : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ساعت ۱۰:۳۰ فردا در مصلای امام خمینی دامغان با مردم دیدار و گفت و گو می‌کند.
سفر رئیس جمهور به استان سمنان یک روزه برنامه ریزی شده بود که با توجه به درخواست‌های متعدد مردم دامغان برای دیدار حضوری با رئیس جمهور، آقای رئیسی این سفر را یک روز تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • معاون اول رئیس‌جمهور: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور