Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديران عامل سازمان منطقه آزاد كيش و بانك ملت با هدف بهره گيري از ظرفيت هاي دو طرف ، تفاهم نامه همكاري امضا كردند
به گزارش روابط عمومي وامور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اين تفاهم نامه كه سه شنبه ٢٧ فروردين بين دكتر غلامحسين مظفري رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و محمد بيگدلي مديرعامل بانک ملت به امضا رسيد با هدف ارتقاء سطح همکاري هاي متقابل ، مراودات بانکي و ارائه خدمات ويژه بانکي به سازمان منطقه آزاد کيش و شرکتهاي تابعه در چارچوب ضوابط و مقررات جاري بانک ملت منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين تفاهم نامه بانک ملت خدمات و تسهيلات خود را در قالب خدمات خرد و خدمات ويژه بانکداري الکترونيک شامل افتتاح انواع حساب ، صدور انواع کارتهاي بانکي، نصب و راه اندازي سامانه مديريت وجوه حسابهاي بانکي (محب)، نصب و راه اندازي پايانه هاي خدمات نقدي وغير نقدي و خدمات اعتباري به سازمان منطقه آزاد كيش وشركت هاي تابعه ارايه مي كند .
ارائه مشاوره در زمينه سرمايه گذاري و تا مين مالي، انتشار اوراق مشارکت، صکوک اسلامي و ساير ابزار هاي تأمين مالي بر حسب درخواست سازمان، تأمين مالي طرح ها و پروژه هاي سازمان منطقه آزاد کيش و شرکت هاي معرفي شده از طريق بازار سرمايه ،ارائه کليه خدمات ارزي در چارچوب قوانين و مقرارت جاري بانک مرکزي ، گشايش انواع اعتبارات اسنادي ارزي و ارائه مشاوره هاي تخصصي در خصوص انجام فعاليتهاي ارزي از ديگر مفاد اين تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.   به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.   در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.   شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری