Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:52:10 GMT

170 هزار و 584 سیل زده خوزستان امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۸۰۸

170 هزار و 584 سیل زده خوزستان امدادرسانی شدند

علی خدادادی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در این مدت 209 تیم امداد و نجات هلال احمر در حال امدادرسانی به سیل زدگان در استان هستند بیان کرد: 90 اردوگاه اسکان توسط هلال احمر در خوزستان راه اندازی شده است که 123 هزار و 652 نفر در این اردوگاه ها اسکان داده شدند.
وی گفت: شهرستان های بهبهان، لالی، گتوند، ایذه، شوشتر، باغملک ، هفتکل، آبادان، شادگان، هویزه، رامهرمز، اندیمشک، اندیکا، باوی، مسجدسلیمان، دزفول، شوش، اهواز، دشت آزادگان و کارون در استان دچار سیلاب شدند و مناطقی همچون شوشتر، اهواز، دشت آزادگان، شوش، باوی، حمیدیه ، کارون و کارون بیشترین آسیب را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: اردوگاه های اسکان هلال احمر در باوی، شوشتر، اهواز، منطقه الهایی از توابع اهواز، شوش، دشت آزادگان، هویزه، شادگان، کارون، بستان، حمیدیه، هفتکل، دزفول و رامهرمز برپا شده است.
سیلاب ناشی از طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه به بسیاری از مناطق خوزستان خسارت زده و تاکنون دستور تخلیه 270 روستای این استان صادر شده است.
7158/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیل هلال احمر خوزستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل

رضا فلاح، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ تیم امدادرسانی هلال احمر شهرستان زرند در این شهر در حال تخلیه آب معابر هستند گفت: ۴ تیم عملیاتی نیز از شهر کرمان شامل ۱۸ نفر با امکانات و تجهیزات امدادرسانی و لجستیکی عازم شهر زرند شده و هم اکنون در حال تخلیه آب وارد شده به منازل روستاهای درگیر سیل و امدادرسانی به مردم می‌باشند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، نیروهای هلال احمر استان کرمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه در آماده باش کامل می‌باشند.

کد خبر 6086572

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم