Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:51:02 GMT

ترامپ خواهان عرضه بویئنگ مکس ۷۳۷ با برند جدید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۸۴۶

ترامپ خواهان عرضه بویئنگ مکس ۷۳۷ با برند جدید شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ دوشنبه شب از شرکت بوئینگ خواست به دنبال ۲ سقوط مرگبار هواپیماهای مکس ۷۳۷ این شرکت، برند آنها را تغییر دهد. این در حالی است که بوئینگ اعلام کرده است تمرکز خود را بر روی حل کردن مشکل قرار داده و برای به دست آوردن اعتماد عمومی دوباره، گروه‌های فکر تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات شرکت‌های هواپیمایی می‌گویند در طول هفته گذشته، دیدارهایی طولانی با بوئینگ داشته‌اند تا در مورد نحوه جلب دوباره حمایت عمومی در زمان بازگشت به پرواز هواپیماهای زمین‌گیر شده مذاکره کنند.

ترامپ که از ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۲ مالک شرکت هواپیمایی ترامپ شاتل بوده و یکی از طرفداران صنعت هوانوردی است، با انتشار افکار خود در توئیتر، فشارها بر بوئینگ را بیشتر کرد.

او در توئیتر خود نوشت: ممکن است من هیچ چیز در مورد برندسازی ندانم (اما من با همین اوضاع رئیس‌جمهور شدم!)، اما اگر من جای بوئینگ بودم، بوئینگ ۷۳۷ مکس را تعمیر می‌کردم، چند ویژگی جدید اضافی به آن می‌افزودم و برند این هواپیما را تغییر می‌دادم و آن را با نام جدیدی ارائه می‌کردم. هیچ محصولی مانند این محصول آسیب ندیده است. اما دوباره تاکید می‌کنم مگر من در این مورد چه میدانم!؟

سخنگوی بوئینگ در پاسخ به این که چه نظری در مورد توصیه ترامپ دارد گفت: بازسازی اعتماد عمومی تمرکز اصلی ماست و در این راه خلبانان نقشی اساسی ایفا می‌کنند.

گوردون جاندرو، معاون ارتباطات بوئینگ، به رویترز گفت: اعتماد خلبانان به هواپیما باعث می‌شود سرنشینان و خدمه هم اعتماد بیشتری به آن داشته باشند.

کد خبر 4592325

منبع: مهر

کلیدواژه: بوئینگ 737 مکس سقوط هواپیما دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان

تعدادی از معترضان در شهر لستر انگلیس شرکت البیت را در اعتراض به عرضه تسلیحات از سوی این شرکت به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین محاصره کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، معترضان در میدلنز (منطقه مرکزی کشور انگلیس)، شرکت تسلیحاتی صهیونیستی البیت در شهر لستر که به رژیم اسرائیل پهپاد برای کشتار فلسطینی‌ها می‌دهد را محاصره کردند.

 

.

 


معترضان از کارکنان این شرکت خواستند که عرضه سلاح برای نسل کشی فلسطینی‌ها را متوقف کنند و پلیس نیز از همدستی با شرکت دست بردارد. آنها همچنین فریاد «البیت را تعطیل کنید» سر می‌دادند.

برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است