Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@13:12:00 GMT

گل کریستیانو رونالدو به آژاکس (یوونتوس 1-0 آژاکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۱۸۷

‍‍‍‍‍‍

گل کریستیانو رونالدو به آژاکس (یوونتوس 1-0 آژاکس).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!

به گزارش "ورزش سه"، به ماروتا معمارِ یوونتوس مدرن می‌گویند اما او برای رسیدن به موفقیت تنها نبوده است. با این حال، تصمیمات شخص ماروتا در نهایت چیزی بود که بیانکونری را از بدترین سال‌هایش در سری آ، به یکی از بزرگترین تیم‌های جهان رسانده است و از طرفی حالا به عنوان یکی از ارکان مدیریتی باشگاه اینتر دومین قهرمانی خود در سری آ با این تیم را تجربه کرد.

در هر دو فصل درایت مدیریتی ماروتا امضای قهرمانی اینتر بوده و با نگاه به این فصل، متوجه می‌شوید که جذب یان سومر به‌عنوان جانشین آندره اونانا، به خدمت گرفتن تورام و فراتسی آن هم با توجه به علاقه میلان و یوونتوس و همچنین پر کردن جای خالی میلان اشکرینیار و روملو لوکاکو کاری است که اثر هم‌فکری او و خاویر زانتی بوده است.

حالا ماروتا پس از ۸ قهرمانی با یوونتوس، ۲ قهرمانی دیگر هم با اینتر تجربه کرده تا به نوعی با چشیدن طعم ده قهرمانی، به قول ایتالیایی‌ها به یک ستاره باشگاهی که اشاره به ده قهرمانی در لیگ دارد برسد.

مدیر کنونی باشگاه اینتر، در ۸ سالگی کفش بازیکنان باشگاه وارسه را واکس می‌کرد. بیست سال بعد و در ۲۸ سالگی، ماروتا رئیس باشگاه وارسه بود. تحت مدیریت بپه، وارسه به سری بی‌صعود کرد و چند سال هم از بازی کردن در سطح دوم ایتالیا لذت برد. ماروتا بعدها به مونتزا، تیمی دیگر در سری سی رفت و این تیم را به سری بی‌ آورد. پس از چند سال کار کردن در باشگاه‌هایی مثل کومو و راونا، در سال ۱۹۹۵، مائوریتزیو زامپارینی، ماروتا را مدیر باشگاه ونیز کرد. این زوج موفق شدند ونیز را بعد از ۳۰ سال به سری آ بیاورند.

دستاوردهای ماروتا در فوتبال ایتالیا بی‌شمار است و بسیاری از افتخاراتی که به دست آورده از مجموع افتخارات خیلی از تیم‌های سری آ بیشتر است.

ماروتا صرفا به‌عنوان یک مدیر توانسته از مجموع رم، ناپولی، فیورنتینا و لاتزیو قهرمانی بیشتری تجربه کند و حضورش در هر تیمی ضمانت موفقیت آن تیم است.

قطعا حضور او تا سال ۲۰۲۶ یک اتفاق بزرگ برای نراتزوری است و مدیریت یا مالکیت جدید باشگاه اینتر می‌داند که ماروتا شخصیتی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.

دیگر خبرها

  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید