Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :صبح امروز شهردار منطقه ۱۰ به عنوان عضوی از کمپین سه شنبه های «بدون خودرو» با استفاده از اتوبوس در محل کار حاضر شد.

به گزارش امتداد ، حسین بحیرائی در راستای تحقق دستور شهردار تهران مبنی بر پیوستن مدیران به پویش سه شنبه بدون خودرو، صبح امروز با استفاده از اتوبوس های تندرو، ایستگاه دروازه دولت تا ایستگاه بهبودی را طی کرد و از آنجا پیاده به محل کار خود واقع در خیابان آزادی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**شهردار منطقه ۱۰ در اولین نشست خود با دبیران شورایاری محلات مطرح کرد؛

شورایاران به عنوان مدافعین حقوق مردم شهرداری را در ارتقاء مشارکت شهروندان یاری کنند

حسین بحیرائی در اولین نشست خود با دبیران شورایاری ضمن تشریح و تبیین رویکرد و اهداف پیش روی مدیریت شهری منطقه، از تلاش برای ایجاد احساس امنیت و آسایش خاطر شهروندان در استفاده از امکانات شهری با کمک شورایاران سخن گفت.

شهردار منطقه عدالت، تخصص گرایی و سلامت را از مهمترین شاخصه های کاری خود عنوان کرد و از دبیران شورایاری به عنوان مدافعین حقوق مردم خواست با احصا مشکلات و پتانسیل ها و نقاط قوت و ضعف و طرح در کمیته های تخصصی مدیریت شهری را در تحقق شعار شهردار پایتخت “تهران شهری برای همه” و تحقق و ارتقاء مشارکت شهروندان در امور یاری کنند.

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد تحول در منطقه و افزایش سرانه های هفت گانه با توجه به منابع محدود بر ضرورت افزایش مشارکت تاکید کرد و خواستار همکاری شورایاران در جلب مشارکت های مردمی و به ویژه موضوعات جمع آوری سد معبر، تفکیک پسماند از مبدا و افزایش سرانه مطالعه و ایجاد زمینه های آگاه سازی شهروندان در حوزه سلامت و فعال سازی ورزش همگانی شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم