Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:20:01 GMT

برایتون در حضور جهانبخش بازهم باخت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۳۹۹

برایتون در حضور جهانبخش بازهم باخت

تهران - ایرنا - تیم فوتبال برایتون در ادامه روند ناکامی هایش در حضور «علیرضا جهانبخش» برابر کاردیف با شکست دیگری رو به رو شد.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا؛ در دیداری معوقه از هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، برایتون در خانه خود برابر کاردیف با حساب دو بر صفر مغلوب شد.
«علیرضا جهانبخش» هافبک ایرانی همچون سایر دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی برایتون حضور داشت، اما عملکرد خوبی به نمایش نگذاشت و در دقیقه 70 جای خود را به «خوزه ایزکودرو» داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مندز لایینگ» و «سین مورسین» در این دیدار خارج از خانه برای کاردیف موفق به گلزنی شدند.
هرچند کاردیف با کسب این پیروزی با 31 امتیاز در رتبه هجدهم باقی ماند، اما به بقاء در لیگ برتر انگلیس امیدوار شد.
برایتون نیز با تداوم روند شکست های خود با 33 امتیاز به رتبه هفدهم نزول کرد تا شرایط خوبی نداشته باشد.
شبد**ورزشی**3783**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال خارجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۵ برای نخستین بار با حضور ۳۲ تیم به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد.

شکست بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این معنا بود که شاگردان «ژاوی» نتوانستند جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کنند و به جای این تیم، اتلتیکومادرید با هدایت «دیگو سیمئونه» در این بازی‌ها شرکت خواهد کرد.

در جام جهانی باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۵ برای تیم‌های اروپایی ۱۲ سهمیه در نظر گرفته شده است که ۳ سهمیه به برندگان لیگ قهرمانان اروپا در سه فصل گذشته یعنی منچسترسیتی، رئال مادرید و چلسی تعلق دارد.

بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، اینترمیلان، پورتو، بنفیکا، بروسیا دورتموند و یوونتوس هم با توجه به عملکردشان در لیگ قهرمانان اروپا در چهار فصل اخیر ۷ سهمیه را به خود اختصاص داده‌اند که اتلتیکومادرید هم به واسطه حذف بارسلونا با آنها اضافه شد.

قهرمان دوره فعلی لیگ قهرمانان اروپا هم یکی دیگر از سهمیه‌های این مسابقات را کسب خواهد کرد.

کد خبر 6080446

دیگر خبرها

  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است