Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جنگنده بمب‌افکن‌های صاعقه، کوثر، میگ ۲۹، اف۴، اف۱۴ و همچنین تانکر‌های سوخت‌رسان ۷۴۷ و ۷۰۷ در رژه روز ۲۹ فروردین امسال از پایگاه‌های تبریز، مهرآباد، همدان و اصفهان به پرواز در می‌آیند.

امیر واحدی: ۵ مدل جنگنده بمب‌افکن در روز ارتش به پرواز درمی‌آیند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر «حمید واحدی» در حاشیه تمرین رژه جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در آستانه روز ارتش که در پایگاه یکم شکاری شهید لشکری مهرآباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز تمرین رژه روز ارتش با آمادگی کامل خلبانان و جنگنده بمب‌افکن‌های نیروی هوایی ارتش از پایگاه یکم شکاری شهید لشکری مهرآباد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رژه امسال روز ارتش با رژه‌های سالیان پیش یک تفاوت بزرگ دارد و آن تفاوت این است که جنگنده بمب‌افکن‌های شکاری بومی کشورمان «صاعقه» و «کوثر» در این رژه شرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تحریم در هوانوردی یکی از تحریم‌های همیشگی استکبار جهانی علیه کشورمان بوده است، گفت: به فضل الهی جنگنده بمب‌افکن‌های بومی کشورمان در روز ۲۹ فروردین امسال مانور‌های بسبار زیبایی را اجرا خواهند کرد تا به دنیا ثابت کنند که تحریم‌ها بر ما اثر نخواهد داشت.

امیر واحدی تصریح کرد: جنگنده بمب‌افکن‌های صاعقه، کوثر، میگ ۲۹، اف۴، اف۱۴ و همچنین تانکر‌های سوخت‌رسان ۷۴۷ و ۷۰۷ در رژه روز ۲۹ فروردین امسال از پایگاه‌های تبریز، مهرآباد، همدان و اصفهان به پرواز در می‌آیند.

وی در ادامه با اشاره به خدمت رسانی نهاجا در جریان سیل اخیر، گفت: نیروی هوایی با تمام توان در امر خدمت رسانی به سیل‌زدگان سیل اخیر وارد عمل شد و بیش از ۳۵۰ تن اقلام مختلف از سراسر کشور را برای سیل‌زدگان ترابری کرد و بیش از ۳۰ سورتی پرواز انجام داد. جابجایی و انتقال لایروب رودخانه گرگان که با ۴ سورتی پرواز نیروی هوایی انجام شد نیز در کاهش آب مناطق سیل زده بسیار موثر بود.

امیر واحدی همچنین با بیان اینکه امروز تیم کنترل رزمی نیروی هوایی ارتش با ۱۰ تریلی تجهیزات کامل آشپزخانه‌ای به مناطق سیل زده رفت؛ این تیم آمادگی پخت ۱۰ هزار غذای گرم در مناطق سیل‌زده را دارد خاطرنشان کرد: یک بیمارستان صحرایی، اورژانس متحرک و اتاق عمل متحرک نیروی هوایی ارتش نیز در مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان تعبیه شده و به سیل‌زدگان خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اصفهان استکبار جهانی زیبایی سیل خدمت رسانی بیمارستان استکبار جهانی اصفهان بیمارستان تحریم ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب

معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) اعلام کرد که جنگنده‌های روسیه یک پایگاه تروریست‌های «النصره» را در دیرالزور منهدم کردند.

به گزارش ایسنا، ژنرال وادیم کولت، معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) تاکید کرد نیروهای هوایی روسیه در ۱۵ مارس یک پایگاه تروریستی متعلق به تروریست‌های «النصره» را در حمله‌ای هوایی منهدم کرد؛ این تروریست‌ها منطقه التنف را ترک کرده و به مناطق صعب العبور در رشته کوه‌های «البشری» در استان دیرالزور پناه برده بودند.

براساس گزارش روسیا الیوم، کولت افزود این حمله روسیه به این گروه‌ تروریستی خسارت‌های مالی و جانی زیادی را وارد کرده است.

وی همچنین تصریح کرد طی یک روز سه مرتبه پروتکل‌های منع برخورد توسط گروه تروریستی النصره نقض شده که به دلیل پروازهای هماهنگ نشده پهپادها با طرف روسیه در مناطق مشخص صورت گرفته است. ۲ مورد نقض توسط ۲ جنگنده از نوع تایفون در منطقه التنف نیز ثبت شده است.

از سوی دیگر، یگان‌های ارتش سوریه با همکاری جنگنده‌های روسیه چندین عملیات منحصر بفرد در حومه‌ حلب و ادلب انجام داده و مقرهای گروه‌های تروریستی را هدف قرار دادند.

خبرگزاری سانا گزارش داد که در این عملیات‌ها همچنین تجهیزات و خودروهای زرهی سازمان‌های تروریستی هدف قرار گرفته شد و این عملیات‌ها در پاسخ به نقض‌ها و تجاوزات مکرر سازمان‌های تروریستی به روستاها و شهرک‌های امن انجام شدند.

در این عملیات همچنین پایگاه‌ها و مقر تروریست‌ها به طور کامل منهدم و ده‌ها تن از آنها کشته و زخمی شدند.

ارتش سوریه همچنین پایگاه‌های تروریست‌ها در حومه ادلب را هدف قرار داده و درنتیجه آن شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده
  • حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • عکس| جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • (عکس) جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد
  • مانور بزرگ مقیاس کره جنوبی در نزدیکی مرز کره شمالی
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • فیلم| لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده F۳۵ ارتش آمریکا
  • لحظه حیرت انگیز پرتاب بمب اتمی از جنگنده F۳۵ ارتش آمریکا (فیلم)
  • جنگنده‌های اسرائیل جنوب لبنان را بمباران کردند