Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان بوشهر گفت: در باغ ویلاها و تالارهایی که اقدام به برگزاری مجالس غیرقانونی و هنجارشکنی شود برخورد قاطع قضایی می‌شود. به گزارش جنوب نیوز، عبدالرسول دشتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های تابستان شهر بوشهر با تاکید بر برخورد با واحدهای صنفی عرضه اجناس، خدمات ممنوعه و غیرقانونی اظهار داشت: اخیرأ برخی واحدهای صنفی در شهر بوشهر اقدام به عرضه برخی کالا و خدمات به مشتریان کرده که از نظر شرعی و قانونی این گونه عرضه حرام و تخلف بوده و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با قاطعیت با این گونه جرایم برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دشتی با تقدیر از همکاری تنگاتنگ واحدهای صنفی بوشهر با ناجا در کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد: بعضأ برخی واحدهای صنفی اقدام به عرضه برخی کالاهای ممنوعه و برپایی مجالس کرده که قانون با صراحت این گونه مسائل را تعیین تکلیف کرده و دستگاه قضایی نیز با همکاری ضابطان اقدام به جمع‌آوری و پلمب این گونه واحدها می‌کند که از این کسبه  تقاضا می‌شود از برپایی چنین مجالسی خودداری کنند.

معاون دادستان بوشهر از برخورد قاطع و بدون اغماض با هنجارشکنان در تالارها و باغ ویلاها خبر داد و بیان کرد: در باغ ویلاها و تالارهایی که اقدام به برگزاری مجالس غیرقانونی و هنجارشکنی شود برخورد قاطع قضایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مالکان اماکن عرضه خدمات عمومی با بی‌توجهی به نحوه فعالیت خود اقدام به برپایی پارتی‌های شبانه ویا مجالس رقص و پای‌کوبی مختلط کرده که پس از اطلاع و درخواست ضابطان در این گونه موارد با وجود اینکه از قبل نیز تذکراتی را به مالکان داده‌ایم دادسرا اقدام به صدور دستور پلمب می‌کند.

وی ضمن انتقاد از روند کند طرح ساماندهی منازل مبله در شهر بوشهر گفت: برخی مجموعه‌های مرتبط با موضوع، انگیزه و تلاشی در این مورد نداشته و چندی پیش نیز دادستان در دستوری قاطعیت خود را در این زمینه به متولیان اعلام و قطعأ در صورت عدم همکاری لازم دادستان وظیفه قانونی و ذاتی خود را بدون هیچ گونه اغماضی انجام می‌دهد که مصداق آن برخورد قاطع با کافه‌های مختلف است.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: دادستان بوشهر باغ پارتی شبانه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت های مردمی می شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت های مردمی  دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود  و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین  و اختصاص تسهیلات ساخت خود می تواند ظرفیت های مردمی را در این بخش  رشد دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر