Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:36:22 GMT

قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان زیر تیغ جراحی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۹۹۶۸

قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان زیر تیغ جراحی

ساعت24 -قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

علی امان‌زاده، رئیس هیئت آذربایجان غربی درباره وضعیت جسمانی رحمان گفت: این ورزشکار روز گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته و حال عمومی وی خوب است و تا فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی ادامه داد: این ورزشکار برای ادامه تمرینات خود و حضور در اردوی بعدی تیم ملی مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: معلوليت وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)

بزرگترین ورزشکاران جهان چقدر درآمد دارند؟ و درآمد ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در مقایسه با هم چگونه است؟ در اینفوگرافی زیر طبق محاسبات فوربس، ورزشکارانی را که بیشترین درآمد را در رشته های ورزشی مختلف داشتند، به تصویر کشیده شده است.

به گزارش روزیاتو، درآمدهای گزارش شده در پردرآمدترین ورزشکاران جهان از مه ۲۰۲۲ تا مه ۲۰۲۳ را پوشش می دهد. درآمدها شامل درآمدهای درون زمینی (حقوق، پاداش، جایزه) و خارج از میدان (تبلیغات و …) است.

پردرآمدترین ورزشکار جهان کیست؟

کریستیانو رونالدو با درآمد ۱۳۶ میلیون دلاری بین مه ۲۰۲۲ و مه ۲۰۲۳، پردرآمدترین ورزشکار جهان بود. انتقال او به باشگاه النصر عربستان سعودی رکورد بزرگترین قرارداد در این ورزش را در آن زمان ثبت کرد.

در اینجا نحوه مقایسه او با پردرآمدترین ورزشکاران دیگر جهان آمده است.

توجه: ارقام گرد شده اند.

لبرون جیمز، فوق ستاره لس آنجلس لیکرز، بیشترین درآمد را در بسکتبال کسب کرد (کمتر از ۱۲۰ میلیون دلار)، که تقریباً دو برابر بیشتر از لوئیس همیلتون، پردرآمدترین راننده فرمول ۱ است که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ حدود ۶۵ میلیون دلار به خانه برد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که چگونه درآمد خارج از زمین می تواند به طور قابل توجهی به درآمد کل برخی از ورزشکاران کمک کند.

توجه: ارقام گرد شده اند.

این اختلاف بیشتر در مورد راجر فدرر که در سال ۲۰۲۲ پس از آخرین بازی در لیور کاپ بازنشسته شد، مشهود است. با این حال، معاملات گسترده او با یونیکلو، رولکس و مرسدس بنز و همچنین سهام او در شرکت On، همچنان او را در صدر این لیست ها نگه می دارد.

همراه با رونالدو و جیمز، این سه ورزشکار سلبریتی رشته ورزشی خود در نظر گرفته می شوند و بدون شک به آنها کمک می کند تا قراردادهای پرسود و معاملات تجاری را تضمین کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد