Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار برابر استقلال برابر ماشین سازی گفت: استقلال با حریف خطرناکی بازی دارد. ماشین سازان سخت گل می‌خورند، بیشتر در نیمه خودشان تجمع می‌کنند و بازی فشرده‌ای از خود ارائه می‌دهند اما ضدحملات خطرناکی دارند و مدافعان استقلال باید هوشیار باشند که اسیر این ضدحملات نشده و فکر نکنند که می‌توانند به راحتی برنده این بازی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال خصوصاً مدافعان این تیم نباید محو بازی شوند و به طور کامل باید مراقب مهاجمان ماشین سازی بوده تا به گل زنی دست پیدا نکنند.

هافبک پیشین استقلال با انتقاد از محرومیت طولانی فرشید باقری گفت: بدون شک تاثیرگذارترین بازیکن استقلال از سال ۹۷ تا به حال فرشید باقری است. او یک بازیکن استثنایی است. در نتایج به دست آمده برای استقلال تأثیر بسزایی داشته و نباید با او چنین رفتاری شود. البته بازیکن باید در حیطه وظایفش عمل کند اما حالا که چنین اتفاقی افتاده، نباید باشگاه استقلال در مورد باقری خودسوزی کند. او یک بازیکنی است که در بردهای استقلال نقش تعیین کننده‌ای داشته بنابراین بهتر است مدیران استقلال نرمش بیشتری از خود نشان داده و اجازه دهند او به تمرینات بازگشته تا از شرایط آرمانی به دور نشده و همچنان در خدمت استقلال باشد.

کیانوش رحمتی با ابراز رضایت از عملکرد پاتوسی هم گفت: او یک بازیکنی است که با اختلاف می‌توان گفت در حال حاضر از بهترین‌های لیگ ایران است. در تمام زمین حضور دارد، پاس گل می‌دهد، گلزنی می‌کند و توانسته کاملاً در استقلال جا بیفتد. انتظارات از او بالا رفته و او هم این موضوع را می‌داند و با عملکردی که از خود در بازی‌های انجام شده نشان داده می‌توان به این نتیجه رسید که او تنها تمرکزش برای موفقیت تیم استقلال است و همیشه تلاش می‌کند تا بهترین و تاثیرگذارترین بازی آبی پوشان باشد.

هافبک پیشین استقلال در مورد دیدار هفته آینده آبی پوشان برابر الهلال عربستان گفت: این بازی شرایط متفاوتی با دیدارهای لیگ برتر دارد. درست است که استقلال توانست در بازی رفت الهلال را شکست دهد اما مطمئناً آنها برای پیروزی برابر استقلال به میدان خواهند آمد و شناخت خوبی هم از آبی پوشان پیدا کردند. بنابراین کادر فنی استقلال باید با یک آنالیز قوی و ارائه یک بازی منطقی به مصاف الهلال رفته تا پیروز این دیدار باشد. بازیکنان هم باید با تمام توانشان مقابل الهلال به میدان بروند تا بتوانند با کسب امتیاز این دیدار صعودشان را به دور بعد حتمی کنند.

رحمتی در پایان و در خصوص عملکرد پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ قهرمانان گفت: خوشبختانه دو تیم ایرانی دیگر در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند. خصوصاً ذوب آهن که هیچ کس فکر نمی‌کرد در لیگ قهرمانان خوش بدرخشد. اگر ذوب آهن و پرسپولیس این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهند مطمئناً هر سه تیم ایرانی می‌توانند به دور بعد صعود کنند.

کد خبر 4592217

منبع: مهر

کلیدواژه: کیانوش رحمتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد

بارش شدید باران، دیدار العین و الهلال را به تعویق انداخت!

طرفداری | دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران به تعویق افتاد.

این دیدار که قرار بود امشب (سه‌شنبه 16 فروردین) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار شود، به دلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد این بازی در روزهای آینده و با شرایط مساعد جوی برگزار خواهد شد.

تیم‌های العین و الهلال در این مرحله برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال