Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@14:53:42 GMT

کی‌روش زهر خود را به ایران ریخت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۴۵۵

به گزارش پارس نیوز، 

فیفا دریافت شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر عدم دریافت دستمزدش بابت کار در تیم ملی این کشور را تایید کرده است.

 

وکیل کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در این رابطه گفت: موکلم شکایت خود را از فدراسیون فوتبال ایران به اتهام عدم پرداخت دستمزدش به فیفا ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، وکیل کارلوس کی‌روش در شکایت ارسالی این سرمربی پرتغالی به فیفا فدراسیون فوتبال ایران را متهم به عدم پرداخت دستمزد شش ماه پایانی کاری او تحت توافق قبلی کرده‌ است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی تیم ملی فوتبال فوتبال ایران فیفا ایران دستمزد ایران تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران دستمزد فدراسیون فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال