Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:04:33 GMT

داود آزاد: متاسفانه فضای جالبی در موسیقی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۴۶۳

داود آزاد: متاسفانه فضای جالبی در موسیقی وجود ندارد

داود آزاد می‌گوید قصد دارد امسال دو آلبوم منتشر کند.

این هنرمند آهنگساز و نوازنده در گفت‌وگویی با ایسنا، می‌گوید: یکی از این آلبوم‌ها در ژانر موسیقی تلفیقی است که همراه با موسیقی سرخپوستان اجرا شده است. این کار که در نیویورک ضبط شده به شکل کاملاً بداهه و در لحظه نواخته شده است. ما در حال انجام کارهای میکس آن هستیم که بتوانیم این آلبوم را روانه بازار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ آلبوم دارد که نسبتاً ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده هستند، ادامه می‌دهد: آلبوم دیگری که قصد انتشار آن را دارم در دستگاه نوا است و آهنگسازی آن را خودم انجام داده‌ام. همچنین قصد دارم تابستان کنسرت‌هایی را در کانادا، انگلستان و سوئیس برگزار کنم. در ایران نیز در تالار وحدت کنسرت خواهیم داشت.

او اظهار می‌کند: من آرزو می‌کنم وضعیت موسیقی سنتی و جدی ما بهتر شود؛ یکسری فاکتورهای زیبایی‌شناسی که بهم ریخته است به اصل خودش برگردد. متأسفانه فضای جالبی در موسیقی نیست. موسیقی‌هایی که هویت و دانش موسیقی ندارند، بسیار دیده می‌شوند. امیدوارم با آگاهی بیشتر بتوانیم به موسیقی بپردازیم. حیف است کنسرت‌های بزرگان موسیقی که سال‌ها زحمت می‌کشند «سولد اوت» نمی‌شود.

آزاد در ادامه بیان می‌کند: همیشه معتقد بوده‌ام یک هنرمند باید آهسته آهسته بالا بیاید. افرادی که به دنبال موسیقی هستند گول این کار را نخورند که یکباره بالا رفتند و مطرح شدند؛ این‌ها گذراست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داود آزاد موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر توضیح داد: تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: تاریخ برگزاری کنسرت آرمان گرشاسبی که قرار بود ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شود، به دلیل سوءتفاهمی که بین اداره اماکن و شرکت کنسرت‌گذار ایجاد شده بود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد و مجوز کنسرت دیگری (معین زندی) تاکنون اصلا صادر نشده است که بخواهد لغو شود. این کنسرت نیز در آینده برای دریافت مجوز مشکلی نخواهد داشت.

سمیعی ادامه داد:  نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را  رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود.

وی با بیان اینکه  زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

سمیعی در پایان نیز اظهار داشت: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

دیگر خبرها

  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند