Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، لطف الله مسعودی مدیرعامل پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمدگفت: اگر کسی در خصوص بنزین گلایه و شکایتی دارد به شرکت پخش فراورده‌های نفتی مراجعه کند چرا که ما واحد کنترل کیفیت و کمیت داریم تا جلوی خود فرد به او این کیفیت و کمیت را نشان دهیم.

وی اظهار کرد: فرقی نمی‌کند سوخت از ماهشهر یا جای دیگر باشد، ما برای همه این‌ها یک بارنامه داریم که مشخصات سوخت در آن قید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی گفت: کل سوختی که ما تهیه می‌کنیم از یک منبع است به صورتی که ۳ یا ۴ ماه سوخت شرکت از ماهشهر است و ۳ یا ۴ ماه دیگر سوخت از اصفهان و دیگر مکان‌ها می‌آوریم، اما اینکه یک فردی بگوید سوخت درون شهری با برون شهری متفاوت است یک اشتباه است، زیرا ما از یک نوع سوخت برای داخل و خارج شهر استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی تصریح کرد: سوختی که ما تهیه می‌کنیم همه از یک مکان است اگر قرار است مشکلی وجود داشته باشد باید همه آن مشکل داشته باشد این فرد می‌تواند به واحد فراورده‌های کنترل کیفیت ما مراجعه کند و موضوع را از نزدیک مشاهده کند.

مسعودی در پایان بیان کرد: شما می‌توانید خبرنگاری به همراه تعزیرات برای تست کیفیت سوخت به شرکت بفرستید تا این موضوع را تست کند، زیرا سوخت ما با هماهنگی اداره استاندارد تهیه می‌شود.

انتهای پیام/غ

بالا بودن کیفیت سوخت در استان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراورده های نفتی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت منصوب شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی، شهردار جدید شهر سی سخت را منصوب کرد.

سیدعلی احمدزاده با صدور حکمی سجاد بهرامی را بعنوان شهردار سی سخت، مرکز شهرستان دنا منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این در پی بروز اختلافاتی در شورای شهر سی سخت با حکم وزارت کشور شورای شهر سی سخت منحل شده بود.

گفتنی است که بهرامی پیش از این سرپرستی شهرداری یاسوج را در مدت زمان کوتاهی عهده دار بود و در چند سال اخیر معاونت های مختلفی را در شهرداری یاسوج برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • خسارت گسترده سیل به تأسیسات آبی در کهگیلویه و بویراحمد
  • قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۷۴ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد