Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@09:29:00 GMT

خبرناهار برازنده دار و دسته فردوسی پور است و بس!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۵۷۲

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که اخیراً متنی با عنوان امضای هزاران نفر از سلبریتی ها در حمایت از عادل فردوسی پور و بازگشت برنامه نود به کنداکتور شبکه ۳ سیما منتشر شده است، اما به نظر می رسد صفت خبرناهار برازنده تیم فردوسی پور در سایت برنامه نود است و بس چرا که آنها پس از اخراج محترمانه عادل از شبکه سه، نقاب از چهره برداشته و علناً دست به تحریف آمار می زنند که این موضوع نشانگر این است که چقد در مجموعه برنامه نود (سایت و برنامه تلویزیونی) آمار جعلی به خورد مخاطب داده شده که تنها جای تاسف باقی می گذارد و بس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت برنامه نود در آخرین هنرنمایی خود که مرزهای حسادت و تحریف آمار را یکجا درنوردیده به انتشار امتیازات موثرترین بازیکنانی پرداخته که در نیم فصل دوم به تیمها اضافه شده اند! نکته جالب در این فهرست عجیب، امتیازات عجیبی است که به بازیکنان استقلال و پرسپولیس در آن داده شده که به وضوح، مشکل نگارنده آن مطلب با رنگ آبی و به طور خاص تیم استقلال مشخص است چرا که او با برای اینکه بازیکنی از تیم محبوب خود در بین بالانشینان این جدول باشد، حتی در یک مقایسه برابر نیز گادوین منشا را پائین تر از مهدی ترابی قرار داده تا بدین ترتیب، حسادت خود نسبت به انتقال موفق منشا به استقلال را نشان دهد.

 

 

همانطور که مشاهده میکنید، مهدی ترابی و گادوین منشا با یک گل و ۳ پاس گل وضعیت مشابهی را در نیم فصل دوم تجربه می کنند اما نگارنده این جدول، مهدی ترابی را در رده دوم جدول قرار داده و گادوین منشا را که با دقایق کمتری این آمار را به دست آورده در رده ششم جدول قرار داده تا نشان دهد چقدر از انتقال منشا به استقلال ناراحت است چرا که اگر متر و معیار امتیازدهی سایت برنامه نود را بپذیریم، در شرایط مساوی، بازیکنی که دقایق کمتری به میدان رفته، طبیعتاً در رتبه بهتری قرار می گیرد.

 

از طرف دیگر اگر بنا بر این باشد که به هر گل، ۳ امتیاز و به هر پاس گل ۲ امتیاز تعلق گیرد، شاهد یک اشتباه دیگر از نگارنده این مطلب هستیم چرا که در این صورت اسماعیل گونکالوس از استقلال با تنها ۴۴۴ دقیقه بازی برای تیمش، ۷ امتیاز کسب می کند و این در حالیست که مهدی ترابی از پرسپولیس شش امتیاز کسب می کند.

 

و اما خنده دارترین بخش این جدول جاییست که سروش رفیعی با تنها ۱ گل زده، بالاتر از اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا و حتی فریبرز گرامی با تنها ۱۲ دقیقه بازی و یک گل زده قرار داده شده(!) که این مورد و موارد بسیاری که در برنامه نود و سایت ان قبلاً مشاهده شده حاکی از یک سویه بودن محتوای منتشر شده در این رسانه ها به هواداری از تیم پرسپولیس است که طبیعتاً این سیاست یک سویه، اعتبار بسیاری از امار و نظرسنجی های این برنامه را می کاهد و نشان می دهد چرا عادل فردوسی پور و دوستانش در سالیان اخیر دیگر عادل نبودند و رای به حذف آنها صادر شد.

 

علت واقعی حذف فردوسی پور از رسانه ملی

 

پی نوشت : چنین اتفاقاتی به خوبی پرده از چهره واقعی ارکان برنامه نود و گردانندگان آن برداشته و اکنون که دیگر سردار خط مقدم آنها یعنی عادل در تلویزیون حضور ندارد تا با تیزهوشی، حواشی را از تیمی جمع کرده و به تیم دیگر منتقل کند، این وظیفه خطیر بر عهده نوچه های او افتاده است که به طور علنی اینکار را انجام می دهند. لازم به ذکر است پیشتر نیز بی اعتباری، جدول سود و زیان تیم ها از داوری که با مهندسی خاصی توسط فردوسی پور در برنامه نود پخش شد، پرداخته بودیم. شاید اکنون وقت آن رسیده تا بهصحبتهای جعفر کاشانی که از برخی قلم به دستان عاجزانه درخواست کرده بود به خاطر کم و زیاد شدن برنج ناهارشان، قلم خود را در حمایت از فرد یا تیم خاصی نفروشند، بیشتر توجه کنیم!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عادل فردوسی پور نیم فصل دوم استقلال و پرسپولیس استقلال جدول نیم فصل بازی پرسپولیس رسانه تلویزیون برنج استقلال و پرسپولیس پرسپولیس جدول عادل فردوسی پور نیم فصل دوم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746267

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • بایرن با ۵ گل روحیه گرفت
  • گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم)
  • (ویدئو) گل زیبای عادل فردوسی‌پور