Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین فروتنی، مدیر کانون فرهنگی، هنری بیت العباس(ع) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری بیت العباس(ع) بیرجند نخستین مسابقه بزرگ عکس منتظران منتظر را برگزار می‌کند.
وی افزود: این مسابقه در موضوعات آیین‌های مهدویت در استان، آذین‌بندی‌ها، پذیرایی‌ها، کودکان و زنان مهدوی، مراسمات (جشن‌های) خاص در نیمه شعبان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کانون فرهنگی، هنری بیت العباس(ع) بیرجند بیان کرد: اين مسابقه با هدف اعتلای مفهوم غنی فرهنگ ايرانی اسلامی، قصد دارد جلوه‌های عشق و دلدادگی مردم ولایتمدار خراسان‌جنوبی را در نیمه شعبان به تصوير بكشد و حرکتی فرهنگی در دنیای عكاسی ایجاد کند.
فروتنی اظهار کرد: عکاسان می‌توانند از تاریخ 31 فروردین‌ماه لغایت 9 اردیبهشت‌ماه به مدت 10 روز آثار خود را به دفتر کانون فرهنگی، هنری بیت العباس(ع) بیرجند ارسال کنند.
وی افزود: نتایج مسابقه پس از داوری حداکثر یک هفته بعد از آخرین روز دریافت عکس‌ها اعلام و منتخبین مسابقه هدایای خود را در مراسمی همزمان با جشن میلاد کریم اهل البیت امام حسن مجتبی(ع) دریافت خواهند کرد.
مدیر کانون فرهنگی، هنری بیت العباس(ع) بیرجند با بیان اینکه شرکت برای تمام هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در این مسابقه آزاد است، تصریح کرد: این مسابقه در دو بخش دوربین موبایل و دوربین‌های معمولی یا حرفه‌ای برگزار می‌شود.

فروتنی با بیان اینکه عکس‌های موبایلی(5 قطعه) باید در فولدر جداگانه‌ای با نام موبایل گذاشته شود، افزود: دستکاری عکس از لحاظ نور، کنتراست و رنگ به اندازه‌ای که از حالت طبیعی خارج نشود، مجاز است.

وی با بیان اینکه عکس‌ها باید واقعی و مستند باشد و تصاویری که با نرم‌افزار ساخته شده و شبیه کولاژ یا پوستر است، پذیرفته نخواهد شد، تصریح کرد: عکاسان می‌توانند آثار سال‌های گذشته خود را نیز ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی، هنری بیت العباس(ع) بیرجند بیان کرد: آثار حتی‌المقدور باید در قالب CD (بدون زیپ) به دفتر کانون فرهنگی هنری بیت العباس(ع) بیرجند تحویل داده شود.

فروتنی با اشاره به جوايز مسابقه، یادآور شد: در بخش‌های عکاسی با دوربين و عکاسی با موبایل به سه نفر برتر هر بخش لوح تقدیر و کارت هدیه اهداء خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف فروتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین الغوث الغوث در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ضیافت الهی، بقاع متبرکه خراسان جنوبی آماده برگزاری مراسم معنوی لیالی قدر هستند گفت: دعوت از سخنرانان اعزامی از قم و مبلغین بومی استان همراه با اجرای برنامه‌هایی شامل قرائت دعای جوشن کبیر، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و مراسم قرآن به به سر از جمله برنامه‌ها در اولین شب قدر در بقاع متبرکه استان است.

حجت الاسلام رحیمی افزود: در برخی از امامزادگان از محل کمک خیران مراسم افطاری نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم احیای لیالی قدر در طبس در۴ بقعه، فردوس ۲ بقعه، قاین ۶ بقعه، سه بقعه نهبندان، بشرویه ۴ بقعه، بیرجند ۵ بقعه، خضری ۲ بقعه، خوسف ۱ بقعه، زیرکوه ۲ بقعه، سرایان ۲ بقعه و سربیشه یک بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان افزود: مراسم محوری لیالی قدر در بیرجند نیز در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان ساعت ۲۱ در آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در دولت خط‌کشی‌های وزارتخانه‌ای و نهادی نداریم
  • طنین الغوث الغوث در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه