Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@17:41:27 GMT

۱۳۰ دستگاه خودروعملیاتی به مناطق سیل زده ارسال شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۰۹۴۱

۱۳۰ دستگاه خودروعملیاتی به مناطق سیل زده ارسال شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۳۰ دستگاه خودرو عملیاتی شامل لودر، بولدوزر و کامیون از استان اصفهان به مناطق سیل زده اهواز و لرستان ارسال شده است.

«حجت الله غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به خدمات رسانی استان اصفهان در اهواز و شهرستان پل دختر اظهارداشت: 130 دستگاه خودروعملیاتی شامل لودر، بلدوزر و کامیون از استان اصفهان به مناطق سیل زده اهواز و لرستان ارسال شده که بیش از 260 نیروی عملیاتی و نزدیک به 50 نفر نیروی ستادی در حال فعالیت در این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی استاندار اصفهان افزود: استحکام بخشی به رودخانه کارون و رفع مشکلات سیلاب های خیابانی و همچنین رفع موانع فاضلاب شهری اهواز توسط نیروها و ماشین آلات استان اصفهان در حال انجام است و خدمات رسانی ستاد اصفهان تا رفع مشکل ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: بخش خصوصی در کنار سازمان های اداری و خدماتی استان اصفهان برای رفع مشکلات مناطق سیل زده در قالب ستاد اصفهان در حال فعالیت هستند و هلال احمر نیز امر توزیع مواد غذایی، خوراکی و تامین بهداشت و درمان مردم را انجام می دهد.

 

غلامی یادآورشد: کمک های مردمی توسط دستگاه های اداری استان اصفهان جمع آوری و با مدیریت ستادمرکزی در مناطق بحرانی توزیع می شود که استان اصفهان در جمع آوری کمک ها برای مناطق سیل زده در سطح کشور پیشتاز است./

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سیل مجلس کمک به سیل زدگان مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم استان بوشهر سیل زده اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدرت اله محمدی گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب کشور و جاری شدن سیلاب و بروز مشکلات فراوان ناشی از آن برای هموطنان این مناطق، ۱۶ آتش نشان تهرانی به همراه دو دستگاه خودروی عملیاتی و تجهیزات کامل نجات، یک دستگاه جرثقیل، ۵ دستگاه موتور پمپ، دو دستگاه موتور برق، البسه، لوازم و تجهیزات انفرادی و همچنین ۱۰ دستگاه پمپ کف کش به منطقه آزاد چابهار اعزام شدند.

وی افزود: در صورت نیاز به حضور نیرو‌های بیشتر، آتش نشانی شهرداری تهران آمادگی خود را برای امدادرسانی به هم‌وطنان اعلام می‌دارد.

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت