Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی در محل استانداری زنجان، افزود: بهزیستی استان زنجان در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی بر اساس اولویت‌بندی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود در زمینه مبارزه با مواد مخدر ویژه‌تر کار خواهد شد، ادامه داد: کارزار رسانه‌ای مواد مخدر در شهرستان ایجرود اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بابیان اینکه در شهرستان خدابنده ازدواج در سنین پایین از آمار بالایی برخوردار است، گفت: در همین راستا کارزار رسانه‌ای در این شهرستان اجرا می‌شود.

محمدی قیداری تأکید کرد: در اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به کیفیت برنامه‌ها بیشتر توجه شود تا شاهد خروجی مفید در استان باشیم.

وی بابیان اینکه سامانه پیشگیری از طلاق در شهرستان‌های خرمدره، ابهر، خدابنده و زنجان راه‌اندازی شده است، ابراز کرد: ۱۰۰ نفر مربی آموزش‌های لازم را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دیده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بابیان اینکه بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد تأکید مقام معظم رهبری است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام‌شده است.

محمدی قیداری ابراز کرد: رویکرد آموزشی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سوی بهزیستی استان زنجان مورد تأکید است.

کد خبر 4593100

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی آسیبهای اجتماعی استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران