Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی بوکس گفت: بر اساس منطق کسب ۳ مدال کار بسیار سختی است، اما نشدنی نیست و یک نتیجه ایده‌آل است. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

علی مظاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی بوکس در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و از انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت برگزاری اردوها با تمام کمی و کاستی‌ها تمرینات خوبی داشتیم و حالا باید از 30 فروردین ماه و روی رینگ از اعتبار و نام بوکس ایران دفاع کنند.

وی در خصوص پیش‌بینی عملکرد نمایندگان بوکس ایران گفت: اینکه باید نگاه منطقی به عملکرد بچه‌ها داشته باشیم موضوعی طبیعی است. البته نمی‌دانم چرا دوستان علاقه دارند از صحبت‌های من در خصوص توقعات منطقی از این تیم برداشت منفی کنند. ما با تمام کمی و کاستی‌ها مسئولیت تیم ملی را قبول کردیم و می‌دانستیم داشته‌های بوکس ایران در چه سطحی است، اما باور داشتیم که با حضور جوانان و فعالیت خوب هیئت‌ها می‌شود تیم خوبی را در آینده داشت.

مربی تیم ملی ادامه داد: در این مدت خیلی شنیدم که برخی از دوستان عنوان کردند که کادرفنی تیم ملی فرار رو به جلو دارد که واژه قشنگی نیست. هر کسی که بوکس را دوست دارد، باید در این مقطع حساس فعلی سکوت کند تا روند رو به جلوی تیم ادامه داشته باشد. ما نیز زمانی که بیرون بودیم و تیم ملی نتیجه نمی‌گرفت به دلیل علاقه به این رشته سکوت می‌کردیم. 

مظاهری در خصوص ترکیب تیم ملی عنوان کرد: ترکیب تیم فعلی خیلی جوانان است و  باتجربه‌ترین عضو تیم 24 سن دارد. این تیم داشته‌‌ای برای آینده بوکس ایران در 10 سال آینده است و این تیم برای آینده ساخته می‌شود. غیر از سه بازیکن ما که در بازی‌های آسیایی حضور داشتند بقیه بازیکنان کم تجربه هستند و برخی اولین سفر برون مرزی خود را تجربه می‌کنند. از طرفی رقبای خود را آنالیز کردیم و ازبکستان، قزاقستان، تایلند و هند با بهترین بوکسورهای خود در مسابقات حاضر خواهند شد. البته ازبکستان و قزاقستان در برخی اوزان از بوکسورهای جوان استفاده خواهند کرد. این نشان می‌دهد که نگاه این کشورها مانند به کسب سهمیه المپیک است و از طرفی نگاهی نیز به کسب مدال داریم.

وی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون بوکس کسب 3 مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را نتیجه خوشبینانه‌ای می‌داند، گفت: اصلا نمی‌خواهم دستاورد گذشته را زیر سوال ببرم اما تلاش ما کسب نتایج بهتر نسبت به دوره گذشته است. بر اساس منطق کسب 3 مدال کار بسیار سختی است، اما نشدنی نیست و یک نتیجه ایده‌آل است. از تیم گذشته قهرمانی آسیا شاید تنها یک یا دو بازیکن در ترکیب این تیم حضور داشته باشند. تلاش ما کسب نتیجه بهتر از دوره گذشته است، اما این عملکرد بهتر تنها نباید مربوط به رنگ مدال باشد و باید به عملکرد بچه‌ها نیز دقت کرد.

ثوری: خوش‌بینانه باید در قهرمانی آسیا 3 مدال بگیریم

انتهای پیام/

 

R1434/P1435/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی بوکس ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران تیم ملی بوکس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. بر این اساس تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان خواهند شد.
کاروان ایرانساعت ۴ صبح بامداد فردا پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکارهای جوانان و امید آسیا در آستانه قزاقستان می‌شود.

ترکیب تیم جوانان:
وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی شعبان
وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی کاظمی
وزن ۵۴ کیلوگرم: مهدی سلطانی
وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا فضلی
وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: سیدعلی‌اکبر میراحمدی
وزن ۸۰ کیلوگرم: سام استکی
وزن ۸۶ کیلوگرم: امیررضا ملک‌خطابی
وزن ۹۲ کیلوگرم: عباس گرشاسبی
وزن ۹۲+ کیلوگرم: امیر اسماعیلی
سرمربی: رضا مهدی‌پور/ مربیان: مرتضی سپهوند و ایمان طیبی

ترکیب تیم امید
وزن ۴۸ کیلوگرم: آرشام حسنی
وزن ۵۷ کیلوگرم: نیما بیاتی
وزن ۶۰ کیلوگرم: آرمان عبادی
وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: امیرحسین پیشرو
وزن ۶۷ کیلوگرم: علی گرجی
وزن ۷۱ کیلوگرم: عیسی فردین
وزن ۷۵ کیلوگرم: محمد محشری
وزن ۸۶ کیلوگرم: سیدعلی صدری
وزن ۹۲+ کیلوگرم: رضا خلیل‌زاده
سرمربی: علیرضا استکی/ مربیان: شهرام فاتح و محمد نوشمهر

احسان روزبهانی مشاور استکی در تیم ملی امید نیز در هفته دوم مسابقات راهی قزاقستان خواهد شد. همچنین مجید عباس‌زاده داور سه ستاره بوکس ایران نیز راهی قزاقستان می‌شود تا در رقابت‌های قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا به قضاوت بپردازد.

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم