Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:01:57 GMT

کاریوس دوم امسال در دروازه یونایتد طلوع کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۱۱۳۳

کاریوس دوم امسال در دروازه یونایتد طلوع کرد(عکس)

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد روی گل دوم بارسلونا اجازه داد شوت ساده لیونل مسی به راحتی از زیر بدنش عبور کرده و وارد دروازه شود تا هدف شدیدترین انتقادها قرار گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد که از او به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا یاد می‌شود، دیشب در جریان شکست سنگین منچستریونایتد از بارسلونا که در نوکمپ با نتیجه 3-0 اتفاق افتاده و به حذف شیاطین سرخ از چمپیونزلیگ منجر شد با اشتباه وحشتناکی که روی گل دوم بارسلونا و ضربه لیونل مسی مرتکب شد هدف شدیدترین انتقادها قرار گرفته و حتی با کاریوس، دروازه‌بان فصل گذشته لیورپول مقایسه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درحالیکه منچستریونایتد در نوکمپ، در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گلی که مسی در دقیقه 16 به ثمر رسانده بود با نتیجه 1-0 از بارسا پیش افتاده بود و امیدهایش به کامبک رویایی در شهر بارسلونا کمرنگ‌تر شده بود اشتباه مرگبار او آخرین رویاهای شاگردان سولسشر را نقش بر آب کرد.

 

 

در دقیقه 20 بازی شوت عادی و آرام لیونل مسی به راحتی از زیر بدن دخیا عبور کرد تا دومین گل مسی و گل نابودگر رویاهای یونایتد وارد دروازه دخیا شود.

 

 

اشتباه دخیا در چنین بازی سرنوشت‌سازی او را به هدف شدیدترین انتقادها تبدیل کرده و بی‌رحمانه‌ترین مقایسه‌ها از جمله مقایسه او با کاریوس، دروازه‌بان جنجالی فصل گذشته لیورپول در شبکه‌های اجتماعی همچون سیلی خروشان در جریان است و انواع و اقسام تصاویر از مقایسه‌های او با کاریوس گرفته تا دستکش‌های سوراخ‌شده‌ای که با اشاره به دستکش‌های دخیا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده برای تمسخر دخیا منتشر شده است.

 

 

 

داوید دخیا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوید دخیا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان آنها در خط میانی تبدیل شد.

این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۲ و در کمال ناباوری در اقدامی غیر منتظره این باشگاه را ترک کرد و تصمیم گرفت پیراهن منچستریونایتد را به تن کند تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد و از آن زمان تا به حال در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

این بازیکن که در زمان حضورش در رئال مادرید موفق شد در پنج دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، صحبت‌های جالبی را درباره دیدار این هفته تیم سابقش برابر منچسترسیتی و پیروزی و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی مطرح کرده است.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو در این باره اظهار داشت:« از تماشای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی زجر کشیدم چون هنوز هم طرفدار متعصب و پروپاقرص رئال هستم! البته که از پیروزی آنها خوشحال شدم! هم برای رئال مادرید چون هنوز دوستان زیادی در این تیم دارم و هم برای منچستریونایتد!»

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • فیلم/ برای طلوع خورشید
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید