Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:08:56 GMT

تندباد با سرعت 58 کیلومتر قصرشیرین را در نوردید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۱۵۶۴

تندباد با سرعت 58 کیلومتر قصرشیرین را در نوردید

امیر پرویز نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون میزان دید افقی در این شهرستان مرزی به دلیل وزش باد و انتقال گرد و غبار پنج هزار متر است که این میزان پنج هزار متر از حد استاندارد یک هوای سالم (10 هزار متر) کمتر است.
وی دمای فعلی هوای قصرشیرین را 18 درجه سانتیگراد بالای صفر و میزان رطوبت موجود در این هوای منطقه مرزی را 44 درصد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این شهرستان 2 روز غبارآلود بوده و میزان بارندگی های سال جاری تاکنون نیز در این شهرستان 151 میلی متر است.
مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین نیز از تشکیل ستاد مدیریت بحران و آمادگی دستگاه های امدادی قبل از وقوع تندباد خبر داد و گفت: دستگاه های امدادی برای خدمات رسانی در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی پای کار هستند.
گرد و غبار موجود در هوای منطقه به ویژه نواحی مرزی کشور نتیجه وزش باد شدید در بیابان های عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی و موجب آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرهای کشور شده است.
شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین نیز از شهروندان به ویژه افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی درخواست کرد به علت آلودگی هوا و وجود ریزگردها در آسمان شهر، از ورود به فضای باز و آزاد خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق در چند سال اخیر برخی از روزها، درگیر گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی از پدیده ریزگردها بوده است.
3012/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خدمات رسانی شبکه بهداشت و درمان کودکان گرد و غبار هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی، از تصویب تعرفه ترجیحی در گروه پرستاری خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه، بیمه‌ها مکلفند تعرفه خدمات پرستاری را در مناطق مرزی و کم برخوردار، ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش دهند.

وی افزود: امسال، ۵۰ درصد به ضریب ریالی کارشناسان پروانه‌دار و گروه پرستاری اضافه شد و از مبلغ ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

کد خبر 6082843 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • تصاویر جدید از سیلاب در مرز بین المللی ریمدان + ویدئو
  • تداوم شدت ناپایداری‌های همرفتی همراه با رگبار و تندباد در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟