Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@17:29:36 GMT

واکنش گل‌محمدی به شایعه حضورش در تیم‌ملی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۱۹۰۹

واکنش گل‌محمدی به شایعه حضورش در تیم‌ملی

به گزارش جهان نيوز، بعد از برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران، فدراسیون فوتبال درصدد انتخاب سرمربی جدید برای این تیم است و ظاهراً یحیی گل‌محمدی یکی از گزینه‌های جدی برای جانشینی کرانچار به شمار می‌آید.
  گل‌محمدی اما در واکنش به این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: من از حضور در تیم امید بی‌خبر هستم و از طریق اخبار رسانه‌ها از این موضوع مطلع شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها مشغول مذاکره با مسئولان پدیده برای تمدید قراردادم هستم.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در یکی از حساس‌ترین مسابقات خود در نیم فصل دوم در حالی با گل مهرداد محمدی از شمس آذر قزوین پیش افتاده که بهترین پاسور این فصل آبی‌ها یک بار دیگر هنرنمایی خود در ارسال پاس گل را به تصویر کشید.

صحبت از ابوالفضل جلالی است. مدافع چپ استقلالی‌ها که در هفته‌های گذشته با ارسال پاس گل برای گستاوو بلانکو تبحر خود در سانتر از جناح چپ را به نمایش کشیده بود، این بار با ارسال دقیق، فرصت گلزنی مهرداد محمدی را فراهم کرد.

جلالی با این پاس گل هشتمین پاس منجر به گل خود در لیگ بیست و سوم را ثبت کرد تا تنها یک پاس گل با ریکاردو آلوز پرتغالی، مهندس تیم فوتبال تراکتور، فاصله داشته باشد.

بعید نیست با روند فوق العاده مدافع ملی پوش آبی‌ها خیلی زود جلالی جای آلوز را هم در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ بگیرد.

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد