Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:21:51 GMT

دومین و سومین برنامه‌های سیما در نوروز

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۰۲۸

دومین و سومین برنامه‌های سیما در نوروز

نتایج نظرسنجی ملی بهارانه ایسپا نشان می‌دهد برنامه تلویزیونی "برنده باش"، دومین برنامه پربیننده تلویزیونی در ایام تعطیلات نوروز بوده و "خندوانه" سومین برنامه مورد انتخاب مخاطبان سیما در این ایام به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، نظرسنجی ملی بهارانه ایسپا برنامه تلویزیونی "برنده باش" را به عنوان دومین برنامه پربیننده تلویزیون در تعطیلات نوروز اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی که در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشور (اعم از شهر و روستا) انجام شده است، نشان می‌دهد ۴۰.۸ درصد مردم برنامه "برنده باش" را در ایام تعطیلات عید نوروز دیده‌اند.

این در حالی است که بر اساس نظرسنجی فوق، برنامه "خندوانه" جایگاه سومین برنامه پربیننده در تعطیلات نوروز را به خود اختصاص داده است.

طبق نتایج نظرسنجی ملی بهارانه ایسپا که در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشور (اعم از شهر و روستا) انجام شده است، ۳۷.۹ درصد مردم برنامه خندوانه را در ایام تعطیلات عید نوروز دیده‌اند.

نتایج نظرسنجی بهارانه ایسپا همچنین نشان می‌دهد برنامه تلویزیونی "عصرجدید"، پربیننده‌ترین برنامه سیما در تعطیلات نوروز بوده و ۶۴.۱ درصد مردم برنامه عصر جدید را در ایام تعطیلات نوروز دیده‌اند.

این نظرسنجی نیز به صورت تلفنی و با جامعه آماری شهروندان کل کشور (ا عم از شهر و روستا) انجام گرفته است.

بر اساس اعلام مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، نتایج یک نظرسنجی ملی بهارانه دیگر ایسپا بیانگر این است که ۷۱ درصد از افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله، ۷۵ درصد افراد ۳۰ تا ۴۹ ساله و ۷۴ درصد افراد ۵۰ سال به بالا گفته‌اند در ایام عید برنامه‌های تلویزیون را تماشا کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خندوانه مسابقه برنده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان لرستان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و پلیس راه در ایام تعطیلات نوروزی با استقرار در جاده‌های مواصلاتی و ورودی شهر‌ها به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند.

با آغاز موج دوم سفر‌ها رئیس پلیس راه استان به رانندگان وسایل نقلیه متخلف هشدارداد.

سرهنگ زارعی گفت: تصادفات جرحی و فوتی، نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته، اما تصادفات خسارتی به ویژه واژگونی خودرو افزایش یافته است.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان هم گفت: تعطیلات نوروز امسال بیش از یکصد پایگاه فعال برای ارائه خدمات به مردم در جاد ه‌های استان مستقر شدند.

محسن آدینه وند از کاهش ۹ درصدی مأموریت‌ها و کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز از تردد بیش از پنج میلیون وسیله نقلیه، ایام نوروز در محور‌های لرستان خبرداد و گفت: ۸۰ گروه راهداری در قالب ۴۰۰ نیرو در این ایام به مردم خدمات ارائه کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی
  • فعالیت گمرکات خوزستان در تعطیلات نوروز
  • گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز/ ورود بیش از ۵ میلیون گردشگر نوروزی به استان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • ◄ فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با رسانه ملی
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک