Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "شزم" تولید کمپانی دی سی کامیکس توانست در دوم اکران با فروشی معادل ۲۴.۵ میلیون دلار رتبه اول جدول فروش سینمای امریکا موسوم به باکس آفیس را از آن خود نماید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "شزم" تولید کمپانی دی سی کامیکس توانست در دوم اکران با فروشی معادل ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دلار رتبه اول جدول فروش سینمای امریکا موسوم به باکس آفیس را از آن خود نماید.

شزم

"شزم" فیلمی ابرقهرمانی آمریکایی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس است. این فیلم به کارگردانی "دیوید اف. سندبرگ" که به عنوان هفتمین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود.

نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "شزم" را "هنری گِیدن" و "دارن لمکه" فیلمنامه نویسان مطرح سینمای هالیوود بر عهده دارند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به "زکری لی‌وای" و "اشر آنجل" در نقش شزم، مارک استرانگ در نقش دکتر سیوانا، گریس فولتن در نقش مری بَتسون، جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن و یان چن در نقش یوجین چوی اشاره کرد.

کوچک

فیلم سینمایی کوچک به کارگردانی تینا گوردون در نخستین هفته از اکران خود توانست با فروش ۱۵.۴ میلیون دلار رتبه دوم جدول فروش سینما را از آن خود کرد.

رجینا هال، ایزا رای، مارسی مارتین، جاستین هارتلی، تالیا تران، اوا کارلتون، لوک جیمز، نورا ویکتوریا، تاکر میک، تونی بل از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پسر جهنمی

این فیلم به کارگردانی نیل مارشال و نویسندگی مایک میگنولا است که قرار است از سوی دارک هورس انترتیمنت در ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ منتشر شد و در اولین هفته از اکران با فروش 12 میلیون دلاری سوم باکس آفیس شد.

با وجود ابراز علاقه گیلمو‌ دل‌تورو برای ساخت نسخه سوم از فیلم سینمایی "پسر جهنمی" آخرین اخبار حاکی از آن است که سران کمپانی "ملنیوم" به دنبال حضور کارگردان دیگری هستند.

دیوید هاربر، میلا جوکوویچ، ساشا لین، یان مک شین، کریستین کلب، پنلوپه میشل و سوفی اوکوندو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پیش از این "گیلمو دل تورو" در روزهای فیلمبرداری نسخه دوم از فیلم سینمایی "حاشیه اقیانوس آرام" با نام اصلی "گرداب" از علاقه خود برای ساخت نسخه سوم فیلم پرطرفدار "پسر جهنمی" خبر داده بود.

لری گوردون و لوبد لوین از گزینه‌های اصلی تهیه‌کنندگی فیلم "نیل مارشال" هستند و به احتمال فراوان مارک ریچاردسون نیز به آنها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود فیلم پسر جهنمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • باز هم سال سینمای کمدی؟
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند