Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@22:33:25 GMT

چشم تراکتور به برادر بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۱۲۱

به گزارش پارس نیوز، 

هفته های پایانی لیگ هجدهم داغ تر از هر دوره دیگر پیگیری می شود. جایی که ۵ تیم دوشادوش همدیگر برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی رقابت می کنند. در این میان پرسپولیس فاصله امتیازی خود را نسبت به دیگر رقبا بیشتر کرده و با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، شانس بیشتری برای عنوان قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور هفته گذشته بازی سخت و پر حاشیه ای را پشت سر گذاشت و همچنان امیدوار به لغزش پرسپولیسی ها و کسب امتیاز از بازیهای باقیمانده لیگ است.

آنچه که در هفته های پایانی نمود بیشتری دارد، نقش ماشین سازی دیگر تیم آذربایجانی در تعیین قهرمان و سهمیه های آسیایی است که چهار هفته متوالی بایستی با رقبای تراکتور بازی کند. استقلال، سپاهان، پرسپولیس و پدیده تیم هایی هستند که ماشین سازی بایستی به مصاف آنها برود.

اگرچه ماشین سازی اکثر این بازی ها را در خانه حریف برگزار خواهد کرد و به جز بازی پدیده، میهمان بقیه رقبا خواهد بود، ولی آمارها حکایت از آن دارد که این تیم در بازیهای بیرون از خانه انسجام بیشتری دارد و حداقل امتیاز لازم را گرفته است. آنها در بیرون از خانه تنها یک باخت داشته اند و آن هم مقابل تراکتور همشهری بوده است.

از سوی دیگر، تراکتور با توجه به شکست هفته پیش خود، فاصله امتیازی زیادی با صدر جدول پیدا کرد که این فاصله امتیازی می تواند در بازی های ماشین سازی و حتی بازی رو در روی سپاهان و پرسپولیس جبران شود.

آنچه که در این بین اهمیت زیادی دارد، ضرورت حمایت همه جانبه از سبزقباهای تبریز است که بایستی از سوی مالک تیم و هواداران فوتبال آذربایجان صورت بگیرد.

امروز حمایت از ماشین سازی یعنی حمایت غیر مستقیم از تراکتور که در جدالی نابرابر با رقبای سنتی خود در راه کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیا است. فوتبالدوستان آذربایجان در هر کجای ایران که باشند، محکوم به حمایت از سبزقباها در برابر سرخابی های تهران و تیم اصفهانی هستند تا بدین وسیله هم جایگاه و بقای ماشین سازان در لیگ برتر تثبیت شود و هم کورسویی برای تراکتور ایجاد شود.

در دیگر سو، علاوه بر حمایت فوتبالدوستان آذربایجانی، می توان با تعیین پاداش برد و یا حتی تساوی برای بازیکنان ماشین سازی، انگیزه آنها را برای رویارویی با حریفان تراکتور دو چندان کرد.

ماشین سازی اگر بتواند سرخابی ها را در تهران متوقف کند، لطف بزرگی در حق تراکتوری انجام خواهد داد که مترصد لغزش پرسپولیس در بالای جدول است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کسب عنوان قهرمانی رقابت پرسپولیس عنوان قهرمانی بازی جدول فوتبال ایران لیگ برتر پرسپولیس رقابت عنوان قهرمانی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هفته آینده به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به اینکه این هفته مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود و استقلال از این رقابت‌ها حذف شده است، کادر فنی آبی پوشان قصد دارد روز چهارشنبه مقابل آریوی اسلامشهر دیدار دوستانه داشته باشد تا از شرایط مسابقه دور نشود.

استقلال برای دیدار برابر تراکتور از در اختیار داشتن حسین حسینی کاپیتان خود به دلیل محرومیت انضباطی محروم است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!