Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@21:58:01 GMT

ارائه خدمات ارزی به تعاون گران و فعالان اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۲۷۱

ارائه خدمات ارزی به تعاون گران و فعالان اقتصادی

پول‌نیوز - رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: شرکت صرافی توسعه تعاون بسته‌های خدمات ارزی به تعاون گران و کارآفرینان ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مجمع سالیانه شرکت صرافی توسعه تعاون با اشاره به مدیریت راهبردی بانک توسعه تعاون بر شرکت‌های تابعه این بانک باهدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات بانک توسعه تعاون اظهار داشت: شرکت صرافی توسعه تعاون مأموریت‌ها و رسالت مشخصی برای ارتقای بسته خدمات مالی و بانکی به تعاون گران و کارآفرینان بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی گسترش فعالیت‌های کارگزاری و انعقاد قراردادهای جدید را ازجمله مهم‌ترین اقدامات قابل‌تصور شرکت صرافی دانست و ارائه بسته‌های متنوع ارزی به همراه شناسایی نیازهای ارزی تعاون گران را از الزامات تحقق مأموریت مشترک این شرکت و امور بین‌الملل بانک عنوان نمود.

مهدیان ضمن اشاره به لزوم رعایت الزامات سیاستی بانک مرکزی در بازار ارز در ادامه اظهار داشت: شرکت صرافی باید ضمن تعامل کافی با صرافی‌های شبکه بانکی و نیز بانک مرکزی به‌عنوان سیاست‌گذار بازار پولی و ارزی کشور، از همه فرصت‌ها و امکانات موجود برای ارائه سرویس‌های ارزی به مشتریان و متقاضیان بهره‌جویی نماید.

همچنین سعید قاسمی نراقی مدیرعامل شرکت صرافی توسعه تعاون به تبیین چشم‌انداز، تاریخچه فعالیت، سرمایه و ترکیب سهامداران، وضعیت نیروی انسانی، فعالیت‌های شرکت در حوزه‌های تخصصی و ارتقای سطح خدمات فعلی، بهره‌وری عوامل تولید خدمات، تشکیل کمیته‌های راهبری و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی پرداخت و برنامه‌های آتی شرکت در حوزه‌های مذکور را پیشنهاد نمود.

شایان‌ذکر است در ابتدای جلسه گزارشی از ترازنامه و فعالیت مالی شرکت صرافی توسعه تعاون توسط حسابرس شرکت ارائه شد و صورت‌های مالی منتهی به سی‌ام آذر ۱۳۹۷این شرکت به نحو مطلوب ارزیابی گردید و اعضای مجمع نیز پیشنهادهای سازنده خود را برای ارتقاء فعالیت این شرکت ارائه نمودند.

گفتنی است مجمع سالیانه شرکت صرافی توسعه تعاون با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی و عباس نجفی اعضای هیئت‌مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک و با حضور اعضای هیئت‌مدیره و اعضای مجمع شرکت صرافی توسعه تعاون عصر دیروز در محل سالن جلسات ساختمان میرداماد این بانک برگزار شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خدمات ارزی فعالان اقتصادی تعاون گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در شیراز برگزار شد، دو نکته در رابطه با فعالیت‌های سازمان بهزیستی متذکر شد که باید مدنظر قرار گیرد و افزود: باید به مردم و نوع کسانی که با بهزیستی سروکار دارند خدمت ارائه شود و یکسری خدمت‌ها تعریف شده است و در سراسر دنیا هم این‌طور مسائل تعریف شده و خدمت ارائه می‌شود.

او افزود: سوالی که مطرح است این که در سطح دنیا ما نسبت به وضعیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف کجا قرار داریم؟ به نظر می‌رسد در کشور ما سیاه‌نمایی زیادی در این زمینه می‌شود البته نیاز‌ها کم نیست، اما باید فکری برای قضیه سیاه‌نمایی انجام دهیم، یعنی بعضی از خدمات ما اگر وضع خوبی دارد به نوعی اطلاع‌رسانی مناسب و هنرمندانه شود وگرنه همان اطلاع‌رسانی تبدیل به نقطه ضعفی می‌شود که دشمن از آن استفاده می‌کند و این برنامه‌ای است که به صورت عمومی همه درگیر آن هستیم و هر کس در بخش خود باید وظایفش را انجام دهد.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: نکته دیگر این است که آیا ما در زمینه ارائه خدمات از نظر سبک، کیفیت و چگونگی ارائه الگوی مربوط به کشور خود را داریم که متفاوت با نوع خدماتی که در دنیا ارائه می‌شود، باشد؟ در این مسئله دغدغه بیشتری وجود دارد، زیرا در قسمت اول می‌توان آمار دهیم و بررسی کنیم، اما اینکه ما چه الگویی برای خدمات بهزیستی داریم موضوعی است که نمی‌توان از هیچ جای دنیا الگو گرفت و این مربوط به فرهنگ اسلامی و ایرانی خود ما است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: برای کشور ۸۰ میلیونی و امت بیش از یک میلیاردی الگو می‌خواهیم و اینکه می‌گوییم امروز کار نسبت به فضای مدینه زمان پیامبر (ص) تفاوت دارد و باید کار زیاد انجام دهیم برای همین است. مسئله کلان شهر و مسائل اجتماعی کلان شهر به نوعی جدید است البته نمی‌گوییم تک تک مسائل نظیر نداشته است، اما اینکه در یک شهر چند میلیون نفر به هم مرتبط می‌شوند یک موضوع جدید می‌آفریند که می‌خواهیم به حل آن بپردازیم.

او با بیان اینکه در شهرسازی دچار مشکل هستیم، گفت: در شهر‌های بزرگ در یک مجموعه آپارتمانی ۱۰۰۰ واحد کنار هم هستند، اما هیچ‌کدام به هم ربط ندارند و هر کس در واحد خود برای خود زندگی می‌کند، در حالی که در زمان قدیم در کوچه و محله تا چندین خانه آن طرف‌تر همدیگر را می‌شناختند، اما امروزه این ارتباطات از غرب رسوخ کرده و به همان شکل در کشور ما شکل گرفته است و در این جامعه که یکسری بیماری‌های اروپایی به آن سرایت کرده است و یکسری مشکلات خودمان داشتیم واقعا الگو دادن و کار کردن آسان نیست.

آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود، افزود: شاید بگوییم در یک جامعه جوان هستیم، یعنی از نظر تحولات اجتماعی برای نظام و انقلاب ما دیر نشده است و تحول اجتماعی یک دوره طولانی است، اما واقعا به سمت یک الگوی اسلامی پیش می‌رویم یا خیر؛ لذا درخواست می‌شود بر روی این مسئله تمرکز بیشتری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: به عنوان مثال برخی نهاد‌ها بر روی الگوی مسجدمحوری و محله‌محوری کار کرده‌اند و هدف این بود که پاسخی به این قضیه دهند، اما در این مسیر بسیار عقب هستیم.

او ادامه داد: این انتقاد به همه اقشار و نهاد‌ها وارد است که آیا متناسب با الگوی اسلامی ایرانی خود هستیم؟ نقش‌آفرینی روحانیون در این مجموعه باید چگونه باشد؟ امروز وارث پیامبر (ص) کیست؟ در اینجا نقش روحانی چطور تعریف می‌شود؟ چطور باید در مسجد تراز آخوندی به کار گیریم؟ از این‌گونه سوالات زیاد است و در این جهت کار بر روی زمین مانده زیاد داریم.

آیت‌الله دژکام در عین حال بر ضرورت حل مسائل با آرامش تأکید کرد و افزود: وقتی مشکلی پیش می‌آید قبل از آنکه در سخنرانی عمومی و خطبه بگویم معمولا با مدیران مربوطه صحبت می‌کنم و انتظار ارائه راه حل دارم و این‌گونه مدیر مربوطه را برای حل مسئله درگیر می‌کنم نه اینکه کاری کنیم که مدیر احساس کند در تقابل و به دنبال ضربه زدن به او هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که فعالان اجتماعی هماهنگ شوند و به جای تقابل کردن و مرتب گلایه کردن به همکار مجموعه برای حل مسئله تبدیل شوند و اگر کار را به اینجا برسانیم یک کلید مناسب برای حل مشکلات خواهیم داشت.

او با بیان اینکه توقعات جدید درست نکنیم و با توجه به توانمندی دولت جلو رویم، گفت: همه کار را گردن دولت نگذاریم و بقیه کنار روند و نوع ارائه خدمات باید به گونه‌ای باشد که خیلی توقع اضافه نکنیم. باید مردم را به خدا وصل کنیم و بعد به عنوان اینکه بنده خدا هستیم کاری که از دستمان برمی‌آید را انجام دهیم، البته خدا کار را انجام می‌دهد، اما متأسفانه این احساس در کار‌های کارشناسی ما نیست و بسیار اداری شده‌ایم و همین مسئله باعث می‌شود توقع روزافزون باشد و پاسخگویی به اندازه توقعات نباشد و همیشه نارضایتی وجود دارد.

آیت‌الله دژکام با طرح این سوال که امروز شکرگزاری کجای زندگی ما قرار دارد، افزود: این موضوعات مهم است که باید بر روی آنها کار شود و به شکلی کارگاه‌های آموزشی برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون