Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، کارگران و ساکنان منطقه «سیدی بوعلی» در استان سوسه تونس روز گذشته- سه‌شنبه- در اعتراض به ادامه بسته شدن یک کارخانه لبنیات که یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های این منطقه به شمار می‌رود، تظاهرات و اعتصاب کردند. 

کارگرانی که پیش از این نیز چندین بار تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده بودند، خواستار از سر گیری توافق پیشین شدند که بین صاحبان کارخانه و وزارت صنعت و مقام‌های «الجهویه» برای راه‌اندازی مجدد کارخانه و رفع مشکلات مالی آن امضا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی دیگر از مطالبات کارگران پرداخت حقوق معوق آنها بوده است. 

معترضان عصر روز گذشته راه اصلی مرکز شهر را بسته و با نیروهای امنیتی که از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن آنها استفاده کردند، درگیر شدند و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند. 

بر اساس گزارش‌ها، معترضان خشمگین وارد یک انبار شهری شده و موتورسیکلت‌ها را به تصرف خود درآوردند.

«حمادی التبساوی» فرماندار منطقه «سیدی بوعلی» در اظهارات رادیوئی خود گفت که درگیری‌ها بین معترضان و نیروهای امنیتی موجب زخمی شدن یک نیروی امنیتی و بازداشت ۱۴ نفر از تظاهر کنندگان شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: درگیری در تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه ییل در کنکتیکت و دانشگاه نیویورک در منهتن را سرکوب و ده‌ها نفر را بازداشت کرد.
 
این اقدام پس از آن صورت گرفت که دانشگاه کلمبیا کلاس‌های حضوری روز گذشته را به دلیل اعتراضات لغو کرد.
 
تظاهرکنندگان خیابان اطراف محوطه دانشگاه ییل را مسدود کردند و خواستار توقف تولید تسلیحات نظامی شدند. به گزارش روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می‌شود، پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرد.
 
تظاهرات در دانشگاه ییل، کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دیگر دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به تشدید درگیری‌های اسرائیل و فلسطین، پس از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 7 اکتبر همچنان ادامه دارد.
 
از زمان آغاز حملات اسرائیل علیه نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون، بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • رژیم صهیونیستی اطراف خیابان وسط نوار غزه را موانع بتنی چیده است
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری
  • یک شهید و ۸ مجروح در انفجار پایگاه کالسو در عراق
  • پالتیکو: بایدن کورکورانه به اسرائیل وفادار است