Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@15:34:04 GMT

ورود واگن‌های ایرانی به خطوط ریلی متروی تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۳۰۶

مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: تولید نخستین واگن قطار از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی گلشنی، مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران در ارتباط با تحویل نخستین قطار پروژه هفتاد واگن آلومینیومی مترو تهران اظهارداشت: این موضوع در آینده نزدیک محقق می‌شود و همانطور که در اواخر سال ۹۷ وعده داده بودیم، با همت مهندسین و تکنسین‌های شرکت واگن‌سازی تهران، تولید نخستین رام قطار (شامل ۷ واگن) از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: با توجه به زمان‌بندی به‌عمل آمده، مراحل تایپ تست در اردیبهشت‌ به پایان رسیده و قطار آماده تحویل به شبکه مترو تهران می‌شود.    مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران ادامه داد: بخشی از عملیات تولید قطار دوم نیز انجام شده و امید است بتوانیم آن را نیز به همراه قطار یکم تحویل دهیم و پس از آن نیز با توجه به زمانبر بودن تولید بدنه‌های آلومینیومی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر ۲۰ روز  یک رام قطار تحویل خواهد شد.   گلشنی خاطرنشان کرد: چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم اکنون در گمرک است به موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهر سال جاری تولید و تحویل می‌شود.   منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی، پیرو انتشار اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران، طبق استعلام و بررسی‌های صورت گرفته، تاکنون هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران در محدوده راه آهن شرق و مرز ریلی خواف نشده است.

دیروز برخی رسانه‌ها به نقل از منابع افغانستانی خبر از ورود نخستین قطار ترانزیتی از مبدا ایستگاه روزنک هرات افغانستان به مرز ریلی خواف واقع در اداره کل راه آهن شرق داده بودند، رسانه‌ها بار این قطار را هزار و ۱۰۰ سنگ معدنی تالک به مقصد ترکیه ذکر کرده اند.

معاونت استانداری خواستار پیگیری تخصصی موضوع از اداره کل راه آهن شرق شد.

مسؤولان محلی راه آهن شرق ورود هرگونه قطار باری ترانزیتی به محدوده ریلی این اداره کل را رد و تاکید کرده اند: اظهار نظر در این خصوص برعهده روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی است.

کد خبر 6085059

دیگر خبرها

  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی ایران
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است