Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:37:30 GMT

دستگیری قاچاقچی چوب جنگلی در ساری

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۳۴۶

دستگیری قاچاقچی چوب جنگلی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی بنافت حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان که در حال جابجایی چوب بود مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم بیش از ۲ تن چوب جنگلی که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگل‌های اطراف برداشت کرده بود کشف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ صفرپور با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت

 سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدودا ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحد‌های گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقبا در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • کشف و ضبط چوب جنگلی قاچاق در شهرستان میاندورود