Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از «د گازت»، «تولسی گابارد»، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ بر تلاش ترامپ برای براندازی حکومت ایران و ونزوئلا تاکید کرد و در این‌باره گفت: سیاست دولت «دونالد ترامپ»، تلاش برای براندازی حکومت‌های ایران و ونزوئلا است.

وی در ادامه تصریح کرد: «دولت ترامپ و اطرافیانش هرگز، هدفشان یعنی براندازی حکومت‌های ونزوئلا و ایران را پنهان نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گابارد افزود: ما صدای طبل‌هایی که جنگ را هشدار می‌دهند، می‌شنویم. ترامپ هرگز به دنبال نفع مردم آمریکا نبوده و نیست. ترامپ در حال اجرای یک بازی پیچیده است که می‌تواند برای ما بسیار گران تمام شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا ایران جنگ دولت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد