Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان فارس در سفر به خوزستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل‌زده و خدمات‌رسانی مواکب و سپاه استان فارس با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار کرد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز باتوجه به سیل استان خوزستان طی سفری در این استان حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علاوه بر حضور در مناطق سیل‌زده مختلف استان خوزستان و بازدید از نزدیک از سیل‌زدگان، در جریان خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده توسط موکب و سپاه استان فارس قرار گرفت.

حجت‌الاسلام دژکام در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری عضو مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه‌های علمیه استان از آمادگی استان فارس برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده خوزستان بستگی به نوع نیاز خبرداد.

اهواز|مهم‌ترین خواسته مردم تامین وسایل سرمایشی و اقلام بهداشتی استهمت جهادی جوانان بسیجی اهواز در پخت غذا ویژه سیل‌زدگان+تصویراهواز| پویش «الرد الجمیل» با هدف جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان در عراق راه‌اندازی شد

در ادامه تصاویری از دیدار نماینده ولی فقیه در استان فارس با آیت‌الله موسوی جزایری را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد

دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود شب گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد