Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با ۵۰ تن از مراجعین به این دادگستری طی ملاقات حضوری، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با ۵۰ تن از مراجعین به دادگستری طی ملاقات حضوری، طی هفته جاری دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ملاقات عمومی، ۵۰ تن از مراجعین، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را که غالباً راجع به رسیدگی مجدد و اعاده دادرسی نسبت به پرونده‌های مطروحه در مراجع قضایی بود، با رئیس کل دادگستری استان در میان گذاشتند که حسب مورد پس از ارائه راهنمایی‌ها و ارشادات لازم، دستور‌های مقتضی صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی اعاده رسیدگی ملاقات مردمی مسئولان قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان در راستای پیگیری سیاست‌های ابلاغی و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل منابع طبیعی، صمت و محیط زیست استان برگزار می‌شد به مفاد سند تحول قضایی و تاکیدات اخیر ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه ویدئو کنفرانسی اشاره و گفت یکی از مواردی که دستگاه قضایی آن را پیگیری میکند توجه به حقوق عامه و حقوق دولتی است. 
مانند حقوق دولتی معادن یا صنایع دارای آلایندگی که تحت عنوان عوارض سبز پرداخت می‌گردد و می‌باید حقوق دولتی مقرر قانونی به استان تخصیص و هزینه شود. 
عتباتی همچنین به مالیاتی که از استان پرداخت میشود و حجم بزرگی از درآمد دولت است اشاره و گفت وفق قانون بایدبخشی از این درآمد‌ها حقوق دولتی مالیات‌ها هم به استان برگردد تا کمکی به مناطق محروم و نیازمند یهای استان در مسائل مختلف صورت گیرد. 
 عتباتی با اشاره به فعالیت کارخانجات و معادن خاص نظیر معادن طلای زرشوران و آثار آن بر منطقه از مدیران حاضر در جلسه خواست میزان درآمد‌های ملی استان را از صنایع معادنی، منابع طبیعی صنایع آلاینده و ... استخراج و میزان برگشت حقوق دولتی را هم استخراج نمایند تا برای برگشت کامل آن به استان اقدامات قضایی و پیگیری‌های قانونی لازم معمول گردد 
و در ادامه مدیران حاضر هم به بیان مطالبات فراخور موضوع جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم