Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:21:03 GMT

رویکرد جشن رمضان امسال کمک به سیل زدگان است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۴۶۸

رویکرد جشن رمضان امسال کمک به سیل زدگان است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست هم اندیشی برای جشن بزرگ رمضان در قزوین گفت: رویکرد جشن رمضان امسال کمک به سیل زدگان می باشد که باید فرهنگ سازی با محوریت عقلانیت و ارتقای سطح همدلی و مشارکت اجتماعی در دستور کار همه دستگاه ها قرار بگیرد تا با حفظ و تقویت این فضای انسان دوستانه بتوانیم همه کمک ها و حمیت های مردمی را به شکل هدفمند و درازمدت پیش برده و مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ماه رمضان فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی در راستای تقویت همبستگی ملی است.

استاندار قزوین گفت: از فضای معنوی و اخلاقی ماه مبارک رمضان برای فرهنگ سازی در جهت همراهی،همدلی و همیاری مردم بیش از گذشته باید استفاده کنیم و علی رغم بارندگی های مناسبی که امسال داشتیم از برنامه ها و اولویت های استان در حوزه آب و حفاظت از محیط زیست و منابع آبی غفلت نکنیم و آنها را به بوته فراموشی نسپاریم‌.

زاهدی افزود:باید به جای تقابل با طبیعت به سمت تعامل و آشتی با طبیعت حرکت کنیم تا در آینده با چنین حوادث غیرمترقبه و خسارت باری مواجه نشویم.

وی گفت: در سیل اخیر اکثر منازل یا واحد‌های تولیدی که تخریب یا خسارت دیدند در جوار یا بستر رودخانه بودند و این نشان می دهد که هنوز جامعه قادر نیست با طبیعت همراه و همگام باشد.

وی با بیان اینکه بدون کمک های مردمی امکان امدادرسانی و خدمات به سیل زدگان وجود نداشت، خاطرنشان کرد: هر کمکی که به مناطق سیل زده می شود باید با هماهنگی مدیریت بحران استانداری باشد.

استاندار قزوین با بیان اینکه جشن بزرگ رمضان فرصتی است تا احساسات برآمده از کمک های مردمی به همبستگی ملی منجر شود، گفت: صدا و سیما چند سالی است که جشن بزرگ رمضان را برگزار می کند و امسال رویکرد ما تمرکز روی اتفاقات سیل و کمک های مردمی است.

وی اضافه کرد: هدف صدا و سیما نحوه جمع آوری کمک های مردمی نیست و باید با فرهنگ‌سازی احساسات به وجود آمده را در راستای همبستگی ملی به کار برد.

زاهدی به برگزاری بازارچه خیریه در جشن بزرگ رمضان اشاره کرد و گفت: هدف از این بازارچه کسب نقدینگی بیشتر است و باید باید تلاش کرد تا میزان دریافت کمک های مردمی افزایش یابد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه حفاظت از محیط زیست سیل کمک های مردمی نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم