Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین جلسه دادگاه چند موسسه مالی، نماینده دادستان به متهم ردیف اول این پرونده گفت: شما می‌گویید تمام سفرهای شخصی و خریدهایتان با پول‌های شخصی انجام شده است. شما این مبالغ را برای سفرهای خارجی از کجا آوردید؟

به گزارش ایسنا قاضی صلواتی در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده برخی از موسسات مالی پس از تفهمیم ماده 352 قانون آیین دادرسی کیفری به متهمین و سایر حاضرین در جلسه از نماینده دادستان خواست تا در راستای دفاعیات جلسه قبل امیرحسن آزاد مدیر موسسه مالی ولیعصر -متهم ردیف اول- مطالب خود را بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دادستان پس از حضور در جایگاه، عنوان کرد: آقای آزاد در جلسه گذشته دفاعیات خود را بر پایه افترا و تهمت بنا کردند.

پول سفرهای خارجی را از کجا آوردید؟

وی در بخشی از توضیحات خود خطاب به متهم ردیف اول پرونده، گفت: شما می‌گویید تمام سفرهای شخصی و خریدهایتان با پول‌های شخصی انجام شده است. شما این مبالغ را برای سفرهای خارجی از کجا آوردید؟ شما با نامه جعلی البرز ایرانیان را به ثبت رساندید. در خصوص موسسه آرمان پس از اعلام فردوسی اسم خود را به آرمان تغییر می‌دهید. شما چطور ادعا می‌کنید از بانک مرکزی مجوز دارید؟ شما در دفاعیات خود بیان کردید که چرا فقط به موسسه فردوسی گیر داده شده است؟ تعاونی‌های دیگر در حال رسیدگی است. تفاوت شما این است که شما از ابتدای قضیه با نامه‌های جعلی و زد و بندهای صورت گرفته تاسیس شده‌اید.  

ادامه دارد....

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعاونی البرز ایرانیان دادگاه انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته آلمان از دستگیری «ژیان گو» به ظن جاسوسی برای دولت چین خبر داده بود.

دادستان‌های آلمان ادعا کرده‌اند «گو» که فعالیت خود را به عنوان دستیار برای «ماکسیمیلیان کراه»، عضو راست‌گرای آلمانی‌تبار پارلمان اروپا ثبت کرده از کارکنان «یکی از سرویس‌های جاسوسی چین» است.

طبق ادعای این دادستان‌ها «گو» که تبعه آلمان است اطلاعات پارلمان اروپا را به چین منتقل کرده و در جهت خدمت به نهادهای اطلاعاتی چین از «مخالفان دولت چین جاسوسی کرده است.»

کد خبر 846778 منبع: فارس برچسب‌ها جاسوسی خبر ویژه اتحادیه اروپا چین پارلمان اروپا

دیگر خبرها

  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند