Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@17:15:44 GMT

محیط سربازی باید مملو از شادابی و نشاط باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۵۶۲

محیط سربازی باید مملو از شادابی و نشاط باشد

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: تلاش و همت‌مان بر این است که محیط سربازی را مملو از شادابی و نشاط و خوشایندسازی برای جوانان کنیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «جوان سرباز» با حضور سربازان منتخب از نیرو‌های مسلح در ستاد فرماندهی نیرو‌های انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جوانان عزیز ما امروز ثابت کردند که همانند جوانان نسل انقلاب که نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند، همانند جوانان نسل دفاع مقدس که پیروزی و سرافرازی را برای ملت به وجود آوردند و مانند جوانان مدافع حرم که ریشه انحراف و استکبار در منطقه را خشکاندند، در جهت دفاع از نظام، انقلاب، امنیت و آرامش در خدمتگزاری آماده‌اند.

وی اظهار داشت: سربازان عزیز مظهر نشاط و امید بوده و لبریز از عشق و محبت به دین، کشور و مردم کشور خود هستند؛ سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است.

سردار فتحی‌زاده گفت: برای همه فرماندهان نیرو‌های مسلح، جایگاه سرباز جایگاه ارزشمندی است و حسب تدابیر مقام معظم رهبری وظیفه داریم در جهت اعتلای خدمت سربازی، ارتقای کارایی و بهره‌مندی مؤثر تلاش کنیم؛ همه فرماندهان و مدیران تلاش و همت‌مان بر این است که محیط سربازی را مملو از شادابی و نشاط و خوشایندسازی برای جوانان کنیم.

وی افزود: محیط سربازی به گونه‌ای باید باشد که هم نیرو‌های مسلح از وجود سربازان بهره‌مند شوند و هم سربازان عزیز در دوران خدمت خود از فرصت‌های پیش رو استفاده کرده و رشد و ارتقاء پیدا کنند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) فرصتی است برای بازنگری در اقدامات صورت گرفته و ارزیابی وضعیت موجود و قدردانی از سربازان و جوانان عزیز که خودشان را در عرصه سربازی نشان داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره که امسال به میزبانی ناجا برگزار شده است در ۱۰ محور از عزیزان جوان تجلیل خواهد شد؛ همچنین تجلیل از ۸ خانواده شهید سرباز، ۳۴ سرباز نمونه، ۱۳ فرمانده و ۵ رده برتر یگانی از دیگر مراسم تقدیر و تجلیل یازدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سربازی شادی و نشاط نیروهای مسلح محیط سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند