Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:19:57 GMT

فولادشهر، استادیومی تلخ و ترسناک برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۵۷۱

فولادشهر، استادیومی تلخ و ترسناک برای پرسپولیس

صد و هفتاد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "فولادشهر، استادیومی تلخ و ترسناک برای پرسپولیس"، عنوان اصلی این رسانه است که ضمن اشاره به دیدار امروز (چهارشنبه) تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس، نگاهی به تاریخچه رویارویی این دو تیم در ورزشگاه فولادشهر داشته که نماینده فوتبال اصفهان در خانه همیشه تیمی خطرناک و مهارنشدنی نشان داده و قرمزها خود مدعی شده‌اند در این چند سال شاید در هیچ ورزشگاهی به اندازه استادیوم فولادشهر بد نتیجه نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"نه صدرنشین خوش‌بین باشد نه سپاهان بدبین"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نتایج هفته بیست و پنجم لیگ که به نفع پرسپولیسی‌ها رقم خورد اشاره دارد و در ادامه خوشبینی بیش از حد قرمزهای پایتخت را به قهرمانی اشتباه خوانده و ادامه می‌دهد: همانطور که در یک هفته اختلاف امتیاز پرسپولیس به پنج رسید در همان یک هفته می‌تواند کمتر شود و حتی از بین رود فقط کافی است بازی برابر ذوب و سپاهان مساوی شود و تراکتور پرسپولیس را بزند، آنوقت همه چیز تغییر خواهد کرد.

"سد آهنی علیه رویاپردازی برانکو"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و چهارمین روزنامه اینترنتی " فوتبال اصفهان" است که اشاره دارد به حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم یعنی تقابل تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن این دیدار اگر با پیروزی سرخ‌پوشان همراه شود آن‌ها را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک می‌کند و در صورت برد ذوب آهن که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد، امید را به اردوی سایر تیم‌ها بر می‌گرداند.

"باشگاه‌های عربی در کمین کی‌روش"، عنوان دیگر رسانه الکترونیکی فوتبال اصفهان است که پس از درخشش کی‌روس استنلی در ترکیب سپاهان کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله امارات خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده‌اند.

"هنوز جام حذفی را داریم"، به نقل از پیام نیازمند و "پرسپولیس را هم می‌بریم " به نقل از کریستین اوساگوآنا، تیترهای پایانی این رسانه است.

برای مشاهده صفحات اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس پیام نیازمند تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان فوتبال اصفهان کریستین اوساگوآنا لیگ برتر فوتبال نشریه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد آلومینیوم اراک را در وقت‌های اضافی نیمه دوم شکست بدهد و سه امتیاز شیرین را به اندوخته خود بیفزاید. یکی از اتفاقات جالب این مسابقه حضور نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه اصفهانی در جایگاهی خاص از ورزشگاه فولادشهر بود.

نکیسا به همراه یکی از نزدیکان خود بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم را به صورت ایستاده از پشت بام ورزشگاه فولادشهر تماشا کرد. او برخلاف همیشه به جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه نرفت و ترجیح داد و دور از افراد شاخصی که به CIP می‌آیند باشد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در نهایت از پشت بام نه چندان مجهز ورزشگاه فولادشهر شاهد برد تیمش مقابل آلومینیوم اراک شد. بردی که بعد از 177 روز در فولادشهر برای ذوب‌آهن به دست آمد و بسیاری از فشارهای موجود روی مجموعه این باشگاه و به خصوص نکیسا را برداشت.

دیگر خبرها

  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر