Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:33:19 GMT

اولین ویدئو بررسی گوشی منعطف سامسونگ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۶۵۷

اولین ویدئو بررسی گوشی منعطف سامسونگ منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ از زمان معرفی گوشی انعطاف پذیر خود با نام گلکسی فولد - Glaxy Fold فرصت لمس این دستگاه را به کسی نداده بود، ولی حالا یکی از کارشناسان حوزه فناوری ضمن کار کردن با این گوشی هوشمند، بررسی‌های خود را در مورد آن ارائه داد.

بر طبق برنامه اعلام شده از سوی شرکت سامسونگ گوشی Galaxy Fold در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به صورت رسمی به کاربران عرضه می‌شود و علاقمندان به این دستگاه ۱۹۸۰ دلاری می‌توانند با خرید آن از نزدیک و به صورت واقعی کار کردن با آن را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سامسونگ در حال حاضر قصد دارد تنها تعداد محدودی از این گوشی‌ها را به بازار عرضه کند.

کارشناسی که این گوشی را تست کرده است، گفت: هرچند سامسونگ تلاش زیادی را برای طراحی گلکسی فولد انجام داده است، ولی این دستگاه بر خلاف ظاهر مناسبش به نظر توانایی‌های مورد انتظار از یک محصول سامسونگ را ندارد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی از آنچه تصور می‌کردم مناسب‌تر است و با وجود قابلیت انعطاف، تصاویری مطلوب را ارائه می‌دهد. ابعاد نمایشگر این دستگاه که بیشتر شبیه به تبلت است ۷.۳ اینچ است که مسلما اگر آن را خم کنیم، دستگاهی با ابعاد کوچکتر خواهیم داشت.

این کارشناس در ادامه گفت: خرید این گوشی به عنوان یک تلفن همراه، خنده دار و مسخره به نظر می‌رسد، زیرا ابعاد بزرگ و ضخامت بیش از حد آن هنگام تاشدن، همراه داشتن این دستگاه را برای طولانی مدت بسیار سخت می‌کند. سامسونگ به خوبی توانسته است مکانیزم لولایی این گوشی را طراحی کند و هر کاربر پس از خم کردن آن به راحتی متوجه این موضوع خواهد شد.

Galaxy Fold به سهولت تا می‌شود و به دو قسمت مساوی تقسیم می‌گردد. گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از لحاظ ویژگی‌های فنی گوشی قدرتمندی به حساب می‌آید و به امکاناتی از قبیل پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۳۸۰ میلی آمپری مجهز است.

در ادامه ویدئویی از عملکرد این گوشی را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: تیزر جدید گوشی‌ انعطاف‌پذیر سامسونگ منتشر شد +فیلم

انتهای پیام/

عملکرد گلکسی فولد را از نزدیک مشاهده کنید +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی