Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@20:08:31 GMT

۳۸۰ مبلغ مهدویت به اقصی نقاط هرمزگان اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۷۰۰

۳۸۰ مبلغ مهدویت به اقصی نقاط هرمزگان اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن فروزان نژاد، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  هرمزگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ضممن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از پنجم تا دهم شعبان به نام امامت و ولایت و تحت عنوان تمدن سازی و آمادگی برای ظهور نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان با بیان اینکه ولادت حضرت مهدی موعود(عج) از بزرگترین و مهمترین مناسبت هاست، گفت: هیچ عیدی برتر از ولادت امام زمان(عج) نیست و همه ما برای تحقق ظهورش باید تلاش و کوشش کنیم.

فروزان نژاد با اشاره به سه گام مهم برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد: گام اول توجه به خواسته امام(عج) است و آمادگی فردی و اجتماعی به تربیت گام های دوم و سوم به شمار می رود.

وی آذین بندی مساجد، معابر، بازارها، مدارس، برگزاری مسابقه پیامکی چشم به راه، برگزاری احیای شب نیمه شعبان، برگزاری جشن میلاد در دانشگاه و مساجد استان را از شاخص ترین برنامه های نیمه شعبان سال جاری عنوان کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان با اشاره به سایر برنامه های نیمه شعبان بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، آیین عمامه گذاری در حوزه، جلسه پرسش و پاسخ با حضور قائم مقام حوزه های علمیه کشور، اجتماع بزرگ منتظران ظهور و راه اندازی کتابخانه تخصصی مهدویت در دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه های نیمه شعبان سال جاری است.

فروزان نژاد با بیان اینکه ۳۸۰ مبلغ برای تبلیغ مهدویت به اقصی نقاط هرمزگان اعزام خواهند شد، گفت: در ۱۴ شهرستان هرمزگان جشن های مختلف برای بزرگداشت نیمه شعبان برگزار می شود.

وی با انتقاد بر اینکه شهر بندرعباس خیابانی به نام ولی عصر(عج) ندارد، خاطر نشان کرد: مردم خواستار ورود شورای اسلامی شهر به این موضوع هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از برگزاری آزمون انتخابی و ارزیابی‌های صورت گرفته، ٢٠ نفر شامل استادان، قاریان، حافظان و یک گروه تواشیح، به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و به اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع حجاج ایرانی و حاجیان سایر کشور‌ها خواهند پرداخت.

در کاروان امسال، حامد شاکرنژاد از خراسان‌رضوی، مهدی عادلی از تهران، سیدکریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان‌رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سیدرضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان‌رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت سعید، خلیل سعیدی و محمد امین سبهانی خالص حضور دارند. سرپرستی کاروان نور نیز برعهده علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران می‌باشد.

از چند دهه گذشته، در یک همکاری مشترک بین کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سازمان اوقاف و امور خیریه، اعزام کاروان قرآنی به حج تمتع در دستور کار قرار دارد و طی این سال‌ها برکات زیادی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • نیروهای مسلح نخواهند گذاشت کوچکترین تعرضی به منافع ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانیان
  • حضرت مهدی (عج) هدف اصلی خلقت است + فیلم