Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نقوی حسینی گفت: طبق مصوبه حمایت از سپاه، مرکز فرماندهی نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا که به سنتکام معروف است به عنوان گروه تروریستی اعلام شد. همچنین به تمامی نهادهای مسئول همچون وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، ارتش و ستاد نیروهای کل مسلح ماموریت‌های مختلفی برای اجرای این مصوبه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، درباره جزییات طرح حمایت از سپاه پاسداران در برابر اقدامات آمریکایی ها و مقابله به مثل با آن، اظهار داشت: قانون حمایت از سپاه که پس از برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون امنیت ملی تایید شده و در صحن علنی مجلس به تصویب رسید، شامل یازده بند است. در بندی از این مصوبه آمده، در راستای مقابله با اقدام آمریکا در اعلام کردن سپاه به عنوان گروه تروریستی، مرکز فرماندهی نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا که به سنتکام معروف است به عنوان گروه تروریستی اعلام شد.

نقوی حسینی ادامه داد: همچنین طبق بندهای دیگر مصوبه، قرار است هر کشور یا شخصیت حقیقی و حقوقی که در چارچوب اقدامات خصمانه و تحریم های آمریکا عمل کند قطعا شامل اقدام متقابل کشورمان درنظر گرفته شود و متقابلا علیه آن اقدام مقتضی صورت گیرد. همچنین تمام شخصیت های حقیقی و حقوقی که از سپاه حمایت کنند مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر به تمام دستگاه ها و نهادهای مسئول همچون وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، ارتش و ستاد نیروهای کل مسلح ماموریت های مختلفی برای اجرای این مصوبه داده شده است. در انتها هم گفته شده که هر سه ماه یکبار نهادهای مربوطه گزارش عملکرد خود درباره اجرای این قانون را به مجلس ارائه دهند.

وی همچنین درباره اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تغییر ماهیت جمهوری اسلامی تصریح کرد: اظهارات مقامات آمریکایی درباره تغییر ماهیت ایران قطعا در راستای عملیات روانی است که علیه کشورمان انجام می دهند. کشورمان دیگر پا به مذاکره جدیدی نخواهد گذاشت و بدون شک هیچ مذاکره ای در چارچوبی که مدنظر آمریکایی هاست صورت نمی گیرد، زیرا آمریکایی ها ثابت کردند که نمی توان به آنها اعتماد کرد. حتی قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نیز در راستای جوسازی و عملیات روانی علیه ایران است و آنها اقدام دیگری نمی توانند انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران فرماندهان تروریست سنتکام مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرید نجف نیا ظهر سه شنبه در جمع مسؤولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان خبر داد و افزود: برگزاری دو همایش استانی با حضور ۳ هزار و ۱۱۰ نفر از مشاوران املاک و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل البرز است.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی عنوان کرد: دستگاه قضائی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

نجف نیا حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضائی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان برای زندانیان تأکید کرد و ادامه داد: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

کد خبر 6086847

دیگر خبرها

  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی