Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در سفر خوزستان علاوه بر بازدید از مناطق سیل‌زده و خدمات‌رسانی مواکب و سپاه استان بوشهر با عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر باتوجه به سیل استان خوزستان به این استان سفر کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن حضور در مناطق سیل‌زده مختلف استان خوزستان و بازدید از نزدیک از سیل‌زدگان، در جریان خدمات‌رسانی و توزیع کمک‌های مردم استان بوشهر قرار گرفت.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری عضو مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه‌های علمیه استان از آمادگی استان بوشهر برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده خوزستان باتوجه به نیاز اطلاع داد.

اهواز|مهم‌ترین خواسته مردم تامین وسایل سرمایشی و اقلام بهداشتی استامام‌جمعه موقت اهواز: نمایندگان خوزستان طرح لایروبی رودخانه‌های استان را به مجلس ارائه دهندهمت جهادی جوانان بسیجی اهواز در پخت غذا ویژه سیل‌زدگان+تصویر

در ادامه تصاویری از دیدار نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با آیت‌الله موسوی جزایری را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند