Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن سالمی‌ پس از کسب مقام پنجم مشترک در تور آسیایی سامیلا، با اشاره به سیل بی سابقه در استان گلستان گفت: متاسفانه سیل بی سابقه در استان گلستان به تیم ما آسیب زد و نتوانستیم تمرینات منظمی را برای شرکت در تور جهانی ساتون و تور آسیایی سامیلا برگزار کنیم. ما در تایلند روز به روز بهتر ظاهر شدیم و در تور آسیایی سامیلا با قرعه خوبی روبه‌رو نشدیم ولی توانستیم به مقام پنجم مشترک این رقابت ها دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم والیبال ساحلی ایران الف ادامه داد: با کسب عنوان پنجم در تور آسیایی سامیلا توانستیم ۱۲۰ امتیاز کسب کنیم و مجموع امتیازات خود را به ۹۰۰ برسانیم و به عنوان تیم دوم آسیا  جواز شرکت در رقابت های قهرمانی جهان در هامبورگ را بدست بیاوریم.

سالمی با بیان اینکه برای رقابت های قهرمانی جهان قطعا تمرینات فشرده را پشت سر خواهیم گذاشت، بیان کرد: امیدوارم با تمرینات خوب، منظم و حمایت فدراسیون و سازمان والیبال ساحلی بتوانیم در رقابت‌های قهرمانی جهان بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان رقابت والیبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا