Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@16:14:48 GMT

خبر خوش سردار اشتری برای سربازان مبتکر و نوآور برتر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۸۰۷

خبر خوش سردار اشتری برای سربازان مبتکر و نوآور برتر

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین اشتری در حاشیه جشنواره جوان سرباز که امروز به میزبانی ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: این روز به یاد شهدای جوان و سرباز که برای امنیت کشور جان خود را از دست دادند پاس داشته می‌شود. همچنین این مراسم با یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: امروز جمعی از سربازان نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع حضور دارند که همواره برای خدمت به مردم و امنیت کشور جانفشانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جشنواره «جوان سرباز» که در میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار شد، از جمعی از سربازان به نمایندگی از آحاد سربازان کشور تقدیر به عمل می‌آید.

سردار اشتری اظهار کرد: همچنین امروز از خانواده شهدای سرباز که در سال‌های گذشته جان خود را تقدیم نظام کردند تقدیر به عمل می‌آید. همچنین از سربازانی که فعالیت خاص، ابتکار و نوآوری و خلاقیتی داشتند تجلیل می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه سربازان بالاترین سرمایه و افتخار نیرو‌های مسلح هستند، گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت همه سربازان به بهترین نحو استفاده کنیم. ستاد کل نیرو‌های مسلح یک دستورالعمل برای تقدیر از سربازان برتر و نمونه دارد که ابتدا یک هدیه اولیه تقدیم می‌شود و همچنین با توجه به نوع نوآوری، ابتکار و خلاقیتی که سرباز داشته و تأثیری که این ابتکار روی روند کاری در کشور و در ستاد کل نیرو‌های مسلح داشته ماه‌هایی از خدمت آن‌ها بخشیده می‌شود که از سه ماه، شش ماه، یک سال و حتی بیشتر است که بستگی به نوع کار و تأیید ستاد کل نیرو‌های مسلح دارد.

سردار اشتری در پاسخ به پرسشی درباره میزان ارتباط فرماندهی نیروی انتظامی با سربازان کشور گفت: سرکشی به سربازان به طور مرتب در مناطق مختلف کشور صورت می‌گیرد و سعی می‌کنیم از همه ظرفیت این نیرو‌ها استفاده کنیم و تا حد ممکن با آن‌ها ارتباط داشته باشیم. من خودم با آن‌ها می‌نشینم و نظرات آن‌ها را می‌شنوم.

کاهش آمار جرائم در مناطق سیل‌زده/ اعزام ۳۰ هزار نیرو توسط ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ۳۰ هزار نیروی کمکی به مناطق سیل‌زده به منظور کمک به آسیب‌دیدگان و امدادرسانی اعزام کردیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه جشنواره «جوان سرباز» که امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت نیروی انتظامی در مناطق سیل زده گفت: نیروی انتظامی از دقایق اولیه سیل در مناطق سیل زده حضور داشت و اطلاع رسانی‌ها را برای مردم در جاده‌ها، شهر‌ها و روستا‌ها انجام داد.

وی تأکید کرد: با توجه به آماده باش نیروی انتظامی برای ایام نوروز، نیروی انتظامی جزو اولین امدادرسانانی بود که در مناطق سیل زده حضور یافت.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: سعی کردیم امنیت مناطق سیل زده را تأمین کنیم تا مردم با آرامش پیگیر امورات خود باشند و کار‌های خود را به خوبی انجام دهند. همچنین نیروی انتظامی در حوزه نجات و امدادرسانی نیز در اقصی نقاط کشور به ویژه در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان ورود کرد.

سردار اشتری گفت: حدود ۳۰ هزار نیروی کمکی به مناطق سیل زده اعزام کردیم تا به آسیب‌دیدگان سیل کمک کنند.

وی ادامه داد: در حوزه سرقت و ناامنی مشکل خاصی نداریم و حتی آمار جرایم در این مناطق نسبت به گذشته کاهش یافته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند

حمیدرضا کریمی فرد در مراسم افتتاحیه رویداد صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری شهرستان‌های غرب استان فارس در شهرستان کازرون گفت: از مهمترین اصول و ابزار توانمند سازی کارکنان، آموزش می‌باشد که قبل از ورود به فرآیند آموزش می‌بایست به منظور استخراج و احصاء نیاز‌های آموزشی، فاصله میان وضعیت موجود و مطلوب دانش و مهارت کارکنان محاسبه و ارزیابی شود. 

او یادآور شد: بدین منظور در وزارت نیرو تصمیم بر این شد تا جهت نیازسنجی اصولی بر پایه آخرین دستاورد‌های علمی، برنامه ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران اجرا گردد که این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در این حوزه، پیش قدم و در فاز اول در منطقه جنوب استان به میزبانی شهرستان لار تعداد ۲۰۳ نفر، در فاز دوم در منطقه شرق استان به میزبانی شهرستان فسا تعداد ۳۴۴ نفر را در سال گذشته به مرحله اجرا در آورد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فاز سوم این رویداد در منطقه غرب استان (شهرستان‌های کازرون، ممسنی، فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، رستم و کوهچنار) به میزبانی شهرستان کازرون انجام که ۲۷۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری مورد ارزیابی علمی و عملی قرار خواهند گرفت. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: خروجی و نتیجه این برنامه و با کارگروهی و همکاری معاونت منابع انسانی شرکت توانیر، دانشگاه شهید بهشتی، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق و همکاران در شرکت توزیع نیروی برق فارس، مبنایی جهت ارتقاء سطح و کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم عزیز استان و همچنین توانمند سازی پیمانکاران به عنوان تلاشگران خط مقدم ارائه خدمت به مشترکین و ذینفعان در اختیار مدیران و تصمیم گیران قرار خواهد گرفت.

 گفتنی است، در طی برگزاری این رویداد ارزشمند، شایستگی نیرو‌های پیمانکاری در حوزه‌های دانش، ایمنی، تخصصی، مهارتی، روان شناختی، طب کار مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند تا حد زیادی در کاهش خطا‌ها و از سوی دیگر ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی و تدوین برنامه‌های رشد و توانمند سازی این گروه از نیرو‌های تلاشگر صنعت برق، نقش مهمی داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک