Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:52:55 GMT

امدادرسانی در برخی مناطق خراسان جنوبی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۸۴۵

امدادرسانی در برخی مناطق خراسان جنوبی ادامه دارد

محمدرحیم شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و شدت بارش ها از 25 تا 28 فروردین ماه جاری یکهزار و 906 نفر در حوادث ناشی از سیل و آبگرفتگی در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شده اند.
وی بیان کرد: در مدت یادشده 70 حادثه گزارش شده که 56 مورد آن مربوط به سیل و آبگرفتگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکهزار و 924 حادثه دیده در کل حوادث روزهای اخیر امدادرسانی شده اند گفت: از این تعداد یکهزار و 906 نفر گرفتار در سیل بودند که با خدمات هلال احمر 43 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اسکان یکهزار و 768 نفر در حوادث سه روز گذشته استان خبر داد و افزود: 325 دستگاه چادر، 720 بسته غذایی 48 ساعته، 124 بسته غذایی 24 ساعته و یک بسته غذایی یک ماهه بین سیل زدگان در مناطق مختلف استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: همچنین یکهزار و 381 تخته پتو، 358 تخته موکت، 337 کیلوگرم نایلون، 50 گالن آب و 500 قوطی کنسروجات توزیع شده است.
شهریاری یادآور شد: 122 تیم عملیاتی با 148 دستگاه در این مدت به مناطق سیل زده اعزام شدند و 414 نفر امدادرسانی را به عهده داشتند.
سامانه بارشی از اوایل هفته جاری تا روز گذشته (سه شنبه) در خراسان جنوبی فعال بود و فعالیت آن روزهای یکشنبه و دوشنبه در سراسر استان شدت گرفت به گونه ای که برخی محورهای اصلی، فرعی و روستایی مسدود شد و خسارات مالی نیز بر جا گذاشت.
بارندگی اخیر استان بی سابقه بوده به طوری که در برخی شهرستان ها تا 100 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
با توجه به اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران کشور و پیش بینی بارندگی های سنگین و شدید در منطقه، 302 تیم امدادی و عملیاتی در استان خراسان جنوبی پیش از شروع بارش ها به حالت آماده باش کامل درآمدند.
9893*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان جنوبی سیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر مدیریت بحران مرگ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند