Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:34:00 GMT

سیل ۳۰۰ محور ارتباطی ایلام را تخریب کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۸۶۰

سیل ۳۰۰ محور ارتباطی ایلام را تخریب کرده است

استاندار ایلام از تخریب ۳۰۰ محور ارتباطی جاده‌ای ایلام در سیل اخیر خبر داد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی  صبح امروز در دیدار حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: 300 محور ارتباط جاده‌ای استان در سیل اخیر آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام: تحریم امدادرسانی به سیل‌زدگان رسوایی آمریکا در جهان را در پی داشتاستاندار ایلام: تلاش شد تا خسارت سیل به کمترین حد ممکن برسداستاندار ایلام در پاسخ به رئیس سازمان مدیریت بحران؛ هیچ گونه کمکی به ما نشده است

استاندار ایلام گفت: همچین بیش از 19 هزار خانه آسیب‌دیده است و نیاز به تعمیرات و تجهیزات دارند و حدود 2 هزار خانه نیاز به بازسازی کامل دارند.

وی افزود: خوشبختانه  امدادرسانی و کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان به شکل قابل قبولی در حال اجرا است.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشکر از مجموعه عوامل راهداری گفت: مشکلی که در استان وجود دارد راه ارتباطی روستاهای سیل‌زده استان است که این مهم کار امدادرسانی را سخت می‌کند.

وی در ادامه گفت: اگر در سیل اخیر پیشگیری نمی‌شد و سدها را تخلیه نمی‌کردیم و ستادهای بحران تشکیل نمی‌شد و اطلاع‌رسانی به موقع انجام نمی‌شد ما حتما تلفات انسانی می‌داشتیم.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع راه ارتباطی برخی از روستا‌های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: بارندگی شدید و ریزش کوه محور‌های مواصلاتی کوهدشت به گراب (منطقه گردنه پای آستان) و همچنین محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر (بعد از معمولان) را مسدود کرد.

مهدی پازوکی افزود: به منظور تردد هموطنان، مسیر جایگزین دسترسی گردنه پای آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر محور آزاد راه خرم‌آباد به اندیمشک (آزاد راه خرم زال) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه با بارش‌های خوب در سطح استان راه ارتباطی تعدادی از روستا‌های دلفان، الیگودرز مسدود و تعدادی از پل‌ها در مسیر روستا‌های دلفان آسیب جدی دیده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین راه ارتباطی تعدادی از مسیر‌های عشایری الیگودرز مسدود شد که به منظور احتمال هر گونه حادثه به مکان بالاتری انتقال داده شدند.

پازوکی عنوان کرد: اهالی تعدادی از روستا‌های دلفان بویژه روستای نظرآباد که دچار رانش شده‌اند به مکان‌های امن اسکان داده شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه میران خسارات این بارندگی پس از بررسی و جمع‌بندی اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان به غیر از پای آستان کوهدشت، جاده قدیم خرم‌آباد- پلدختر بعد از معمولان و گردنه گله‌بادوش الیگودرز باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: وزش توفان در شهر‌های استان بویژه کوهدشت، پلدختر و دلفان باعث قطعی برق در مناطق شهری و روستایی شد که بلافاصله با هماهنگی نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع و همچنین انتقال برق استان کمتر از نیم ساعت وصل شد.

دیگر خبرها

  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی استان
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه به دنبال بارش های سیل آسا
  • خسارت بارش های سیل آسای اخیر به برخی از مناطق ایلام
  • قطع راه ارتباطی برخی از روستا‌های لرستان