Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@09:17:52 GMT

تک‌آهنگ جدید محمد اصفهانی+صوت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۹۰۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اصفهانی (خواننده و آهنگساز) که آلبوم‌هایی چون «تنها ماندم»، «نون و دلقک»، «تنها ماندم» و «ماه غریبستان» را منتشر کرده و تیتراژ سریال‌های «ولایت عشق»، «رستگاران»، «زیر هشت» و «ارمغان تاریکی» را خوانده به تازگی تک‌آهنگی را عرضه کرده که «بیش از هوا» نام دارد.

آهنگساز و تنظیم کننده قطعه «بیش از هوا» پویا شاهی است و سراب هاشمی ترانه آن را سروده و استودیو «پاپ» میکس و مستر آن را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن ترانه؛

شعر قشنگ بودنی از تو به خود رسیده‌ام

آیینه‌ای و روشنی خودم رو در تو دیده‌ام

تویی که خلوت منو ستاره بارون می‌کنی

برای تنهایی من آغوشتو وا می‌کنی

بیش از هوا بیش از نفس محتاج با تو بودنم

شوق دوباره دیدنت دلیل زنده موندنم

بیش از هوا بیش از نفس محتاج با تو بودنم

شوق دوباره دیدنت دلیل زنده موندنم

نشسته عطر یاد تو در خلوت رویای من

پر شده از خیال تو تموم لحظه‌های من

بخون دوباره قصه‌ای که قصه ساز من تویی

زمزمه کن ترانه‌ای ترانه ساز من تویی

بیش از هوا بیش از نفس محتاج با تو بودنم

شوق دوباره دیدنت دلیل زنده موندنم

بیش از هوا بیش از نفس محتاج با تو بودنم

شوق دوباره دیدنت دلیل زنده موندنم

بیش از هوا بیش از نفس محتاج با تو بودنم

شوق دوباره دیدنت دلیل زنده موندنم

تک‌آهنگ «بیش از هوا» با صدای محمد اصفهانی را اینجا بشنوید و دانلود کنید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ موسیقی سنتی وزارت ارشاد آلبوم ترانه کنسرت محمد اصفهانی دفتر موسیقی تک آهنگ وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان

دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه‌ شاد و مفرح در حوزه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری و هنری در نصف جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم بکتاشیان در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: به مناسبت تولد فیلسوف و معمار بزرگ شیخ بهایی سوم تا دهم اردیبهشت هر سال به نام هفته اصفهان نام‌گذاری شده است که در این راستا برنامه‌هایی را برای معرفی شاخص‌های هویتی اصفهان اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: معرفی مشاهیر و مفاخر همچنین هنرها، آموزه‌های فرهنگ عامه و آن چیزی که هویت اصفهان را در بر ¬گیرد در هفته اصفهان تحت عنوان برنامه‌های متنوع اجرا خواهد شد تا شهروندان اصفهانی با این شهر زیبای خدا آشنا شده و بدانند در چه شهر زیبایی زندگی می‌کنند.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران خارجی که در بهترین ماه فصل زیبای بهار یعنی اردیبهشت به شهر اصفهان سفر کرده‌اند، می‌توانند از حدود ۳۵۰ عنوان برنامه که در مناطق سطح شهر به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود، بهره‌مند شوند.

بکتاشیان تصریح کرد: در حوزه هنر نمایش اجرای تئاتر و در حوزه مکتب موسیقی نیز برنامه‌ای را با حضور هنرمندان اصفهانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حوزه اندیشه، فلسفه و حکمت چندین همایش برگزار خواهد شد و به نقش متقدمین حوزه اندیشه اصفهان و همچنین نقش و ارتقا جایگاه تعالی فکر و اندیشه در دنیا پرداخته خواهد شد که بسیاری از بزرگان اصفهانی در این حوزه فعالیت کرده‌اند.

«هفته فیلم اصفهان» از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است

دبیر هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: در حوزه¬ فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت برنامه‌های جذاب هنری و ترکیبی را در گلستان شهدا خواهیم داشت که در این راستا در خدمت حدود ۶۰۰۰ هزار دانش آموز خواهیم بود تا با سرداران و شهدای شهر اصفهان آشنا شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به تداخل هفته اصفهان و هفته سلامت ویژه برنامه بزرگی در ناژوان در حوزه سلامت برگزار خواهد شد که شهروندان اصفهانی می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

بکتاشیان افزود: در چهارباغ اصفهان برنامه‌های متنوعی از هنرهای تجسمی، نمایش و سینما همچنین ماکت‌های ابنیه‌های تاریخی شهر اصفهان برگزار می‌شود که شهروندان اصفهانی در طی این هفته می‌توانند از این برنامه‌های متنوع استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در میدان امام (ره) نیز برنامه‌های چوگان، ورزش پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای را خواهیم داشت، در حوزه خانوادگی چندین برنامه اجرا خواهد شد و در محلات نیز با معرفی آن‌ها به شهروندان ویژه برنامه‌های متعددی اجرا خواهد شد.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان افزود: در حوزه گردشگری و مراجعه شهروندان به ابنیه تاریخی، همچنین آشنایی آن‌ها با نقاط کمتر دیده شده شهر اصفهان، برنامه‌ریزی‌های متنوعی انجام شده است تا شهروندان بتوانند با مراجعه به معاونت‌های فرهنگی مناطق از این محل‌ها مطلع و بهره‌مند شوند.

بکتاشیان خاطر نشان کرد: «هفته فیلم اصفهان» از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است که با اکران فیلم‌هایی در بخش مستند، کوتاه و بلند در حوزه مرتبط، با حضور هنرمندان تئاتر اصفهان در سینما سوره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یک ویژه برنامه شهری بزرگ در پردیس هنر به مدت ۵ شب با حضور هنرمندان مطرح اصفهان همراه با برنامه جنگ و مسابقه¬ با نشاطی را به مناسب هفته اصفهان خواهیم داشت که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود از این برنامه‌ها استفاده کنند.

کد خبر 747253

دیگر خبرها

  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • لحظات پخش آهنگ ننه معین با مجوز صداوسیما
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!