Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:32:00 GMT

خبر خوش سردار اشتری برای سربازان مبتکر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۰۹۰

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه سربازان بالاترین سرمایه نیروهای مسلح هستند، گفت: براساس دستورالعمل تقدیر از سربازان برتر و نمونه، سربازانی که ابتکار و نوآوری خاصی داشته باشند بستگی به نوع کار و تأیید ستاد کل نیروهای مسلح ، ماه‌هایی از خدمت آن‌ها بخشیده می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه جشنواره جوان سرباز که امروز به میزبانی ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: این روز به یاد شهدای جوان و سرباز که برای امنیت کشور جان خود را از دست دادند پاس داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این مراسم با یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: امروز جمعی از سربازان نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع حضور دارند که همواره برای خدمت به مردم و امنیت کشور جانفشانی می‌کنند. در جشنواره «جوان سرباز» که در میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار شد، از جمعی از سربازان به نمایندگی از آحاد سربازان کشور تقدیر به عمل می‌آید.

سردار اشتری اظهار کرد: همچنین امروز از خانواده شهدای سرباز که در سال‌های گذشته جان خود را تقدیم نظام کردند تقدیر به عمل می‌آید. همچنین از سربازانی که فعالیت خاص، ابتکار و نوآوری و خلاقیتی داشتند تجلیل می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه سربازان بالاترین سرمایه و افتخار نیروهای مسلح هستند، گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت همه سربازان به بهترین نحو استفاده کنیم. ستاد کل نیروهای مسلح یک دستورالعمل برای تقدیر از سربازان برتر و نمونه دارد که ابتدا یک هدیه اولیه تقدیم می‌شود و همچنین با توجه به نوع نوآوری، ابتکار و خلاقیتی که سرباز داشته و تأثیری که این ابتکار روی روند کاری در کشور و در ستاد کل نیروهای مسلح داشته ماه‌هایی از خدمت آن‌ها بخشیده می‌شود که از سه ماه، ‌شش ماه، یک سال و حتی بیشتر است که بستگی به نوع کار و تأیید ستاد کل نیروهای مسلح دارد.

سردار اشتری در پاسخ به پرسشی درباره میزان ارتباط فرماندهی نیروی انتظامی با سربازان کشور گفت: سرکشی به سربازان به طور مرتب در مناطق مختلف کشور صورت می‌گیرد و سعی می‌کنیم از همه ظرفیت این نیروها استفاده کنیم و تا حد ممکن با آن‌ها ارتباط داشته باشیم. من خودم با آن‌ها می‌نشینم و نظرات آن‌ها را می‌شنوم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سردار اشتری نیروی انتظامی سربازی خبر خوش کسر خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح

دیوان محاسبات در ابلاغ‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذیربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، این نهاد نظارتی به لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح در راستای تقویت هر چه بیشتر بنیه دفاعی کشور و حمایت از اقدامات افتخار آفرین اخیر نیروهای مسلح در حفاظت و حراست از کیان کشور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، دیوان محاسبات طی ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذیربط، ضرورت رعایت دقیق مفاد قانون بودجه سال 1403 کل کشور و سایر مصوبات مبنی بر لزوم تامین منابع نیروهای مسلح در طول سال 1403 به طور مستمر و منظم را متذکر گردید.

این نهاد نظارتی تاکید کرده که هرگونه تفسیر و تخطی از مفاد قانون در شرایط کنونی مشمول رسیدگی خارج از نوبت خواهد بود.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  • سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است