Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:40:51 GMT

تندبادی با سرعت 72 کیلومتر بوکان را در نوردید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۱۳۸

تندبادی با سرعت 72 کیلومتر بوکان را در نوردید

مهاباد - ایرنا - رییس اداره هواشناسی بوکان گفت: تندبادی با سرعت 72 کیلومتر بر ساعت، این شهرستان را درنوردیده و موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شد.

اسماعیل کامیاب نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود سامانه بارشی با امواج کم دامنه، موجب افزایش سرعت وزش باد در این شهرستان شده که این شرایط جوی تا بعدازظهر امروز با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این سامانه همچنین موجب بارش 3.3 میلی متری در بوکان شده است.
وی دمای فعلی بوکان را 15 درجه بالای صفر اعلام کرد و اظهار داشت: حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در 24 ساعت گذشته به ترتیب 10 و 18 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، وزش این تندباد عبور و مرور خودروها و عابران پیاده در خیابان ها و گذرگاه های عمومی این شهر را با مشکلاتی مواجه کرده و موجب شکسته شدن شاخ و برگ درختان در برخی خیابان ها و معابر عمومی شده و تردد مردم در گذرگاه های عمومی را نیز با مشکلاتی مواجه ساخته است.
میزان بارش های سال زراعی جاری در این شهرستان با 27 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 377 میلیمتر رسیده است.
در بوکان یک ایستگاه هواشناسی به عنوان ایستگاه سینوپتیک (اصلی) در شهر اقدام به اندازه گیری بارش ها می کند و علاوه بر آن 6 ایستگاه باران سنجی نیز در روستاهای یکشوه، جوانمرد، شهریکند، خُرخُره، سیمینه و زلفیله نیز وجود دارد.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي تندباد بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر